Servicekoordinator med ansvar för planering och kundkontakt

Wrknest AB / Administratörsjobb / Partille
2025-09-30


Visa alla administratörsjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wrknest AB i Partille, Göteborg, Kungälv, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en koordinerande roll där du får ta stort ansvar för att säkerställa smidiga serviceprocesser? Här erbjuds du en vardag där struktur, kommunikation och problemlösning står i centrum!
Vår kund är ett teknikföretag med verksamhet i hela Skandinavien. De levererar, installerar och underhåller avancerade system för luftrening och luktbehandling med fokus på hållbarhet och miljöeffektivitet. Nu söker de en Servicekoordinator till kontoret i Partille!
Som Servicekoordinator har du en central roll i servicearbetet och fungerar som kontaktpunkt mellan kunder, servicetekniker och leverantörer. Arbetet är varierat och kombinerar daglig kundkontakt med planering, uppföljning och administration.
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen har du en bred och ansvarstagande funktion där du driver serviceprocessen framåt.
Exempel på arbetsuppgifter:
Planera och administrera serviceteknikers uppdrag i fält
Koordinera servicearbeten och boka in åtgärder hos kund
Fungera som första kontakt i kundserviceärenden
Säkerställa materialbeställningar och leveranser i tid
Dokumentera utförda serviceuppdrag och följa upp avvikelser
Stötta tekniska teamet i administrativa frågor
Vara delaktig i att förbättra interna processer och rutiner
Vi söker dig som
är en person som trivs i en roll med mycket ansvar och många kontaktytor. Du har en naturlig känsla för service, är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att skapa ordning även när tempot är högt. Din förmåga att lösa problem och skapa goda relationer är en stor tillgång i denna roll.

Publiceringsdatum
2025-09-30

Kvalifikationer
Erfarenhet av koordinerande och administrativt arbete
Van att arbeta med kundkontakt, gärna i teknisk bransch
God datorvana och erfarenhet av affärssystem eller planeringsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet från liknande roll inom teknik, logistik eller service
Ytterligare språkkunskaper

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Placering: Partille, Göteborg Arbetstid: Kontorstid, heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning

Företaget
Kunden är en ledande aktör inom avancerade lösningar för luftrening och luktbehandling. Genom att kombinera teknisk expertis med miljöfokus levererar de effektiva och hållbara system till kunder över hela Skandinavien. Med stark teamkänsla och internationell prägel erbjuder de en arbetsmiljö där initiativ och ansvarstagande uppmuntras.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wrknest AB (org.nr 559293-2213), http://www.wrknest.se

Arbetsplats
Wrknest

Kontakt
Linn Andreasson
linn.andreasson@wrknest.se

Jobbnummer
9532283

Prenumerera på jobb från Wrknest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wrknest AB: