Serviceinriktad svensk- och finsktalande kundsupportmedarbetare
ILT Inläsningstjänst AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ILT Inläsningstjänst AB i Stockholm I din roll som kundsupport kommer du dagligen att arbeta direkt mot kund med frågor rörande abonnemangshantering, produktutbud med mera. Du kommer också att arbeta med aktiv uppföljning av våra kunders användning och initiera och följa upp olika utbildningsåtgärder. I det ingår avstämningar och samarbete med utbildningsansvariga och kundansvariga säljare. Du kommer även att bidra med informationsspridning till kund vid ex.vis driftsstörningar och i form av framtagande av underlag och material till lathundar, information på hemsidan med mera.
Vi känner att du delar vårt engagemang för att vilja skapa ett lustfyllt lärande från förskolan till gymnasiet för alla. Rollen som kundsupport innebär mycket kontakter, både interna och externa, vilket kräver att du har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som alltid strävar efter att ge kunden en bra kundupplevelse och som trivs med både telefon, mejl och chatt som arbetsverktyg. Du är professionell i alla kundkontakter och har förmågan att agera trevligt och förtroendeingivande även i stressiga situationer. Du agerar noggrant, självständigt och har god initiativförmåga.
Du har minst gymnasieutbildning och behärskar svenska och finska i tal och skrift då vi arbetar mot båda marknaderna. Arbetet kräver god datorvana och erfarenhet av Office-paketet.
För att kunna utföra arbetet på bästa sätt krävs det att du är en serviceinriktad problemlösare som trivs med kundkontakt. Du formulerar dig tydligt och pedagogiskt i både tal och skrift. Du har bra struktur i ditt arbete och är bekväm med att arbeta i flera olika administrativa system. Det faller dig lätt att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter och kundärenden utan att tappa fokus.
Du ingår i Kundsupport och Utbildning som idag består av en teamledare, två kundsupportmedarbetare, en teknisk support, tre utbildare samt ett antal timanställda utbildningsresurser. Du kommer arbeta i ett team med fokus på eget ansvar, ständiga förbättringar och arbetsglädje. I vår starka tillväxt värnar vi om vår prestigelöshet, teamkänsla och öppenhet.
På ILT Inläsningstjänst får du jobba på ett expansivt företag som utvecklar tjänster som passar från förskolan till vuxenutbildning och bidrar till att ge alla elever likvärdiga förutsättningar att klara skolan. Vi brinner för våra produkter som gör skillnad för många barn och elever. Vår vision är att "Alla ska ha likvärdig möjlighet att ta till sig kunskap och information". Vi erbjuder en bred och omväxlande tjänst på ett växande och framgångsrikt företag.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är ett vikariat om minst tre månader med möjlighet till förlängning. Heltid 100%, 40 h/vecka. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 08:00 - 16:30. Tjänsten är placerad i våra trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad.
Publiceringsdatum2018-06-28ErsättningFast lön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-12
Ange följande referens när du ansöker: ANSÖKAN KUNDSUPPORT
KontaktMette Brolinson
mette.brolinson@inlasningstjanst.seFöretagILT Inläsningstjänst AB
AdressILT Inläsningstjänst AB
Heliosgatan 26
12030 Stockholm
KontorsadressHeliosgatan 26
Jobbnummer 4227587
Observera att sista ansökningsdag har passerat.