Serviceinriktad receptionist med växelvana!
Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du erfarenhet som receptionist och växeltelefonist och är tillgänglig för nytt arbete omgående? Då har Adecco Office & HR tjänsten för dig!
Hur ser din arbetsdag som receptionist ut?
I rollen som receptionist ingår att ta emot besökare, posthantering, ansvar för köket, inköp av kontorsmaterial, felanmälningar samt kontakt med leverantörer. Du kommer även att ansvara för att koordinera beställningar och iordningsställa rum inför konferenser, administration vid födelsedagar, lägga upp nya personer i företagets system, mobiladministration och liknande administrativa arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är flexibel och prestigelös då arbetsdagen kan innehålla många olika uppgifter och variera från dag till dag.
Uppdraget startar omgående och pågår inledningsvis 3-6 månader. För rätt person finns möjlighet till förlängning eller fortsatta uppdrag via Adecco. Arbetets omfattning är på 80-100%. Du kommer att bli anställd i Adeccos konsultverksamhet och arbeta ute hos vår kund som är belägen nära Liseberg.
Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat inom serviceyrken och som receptionist kommer snabbt att sätta dig in i dina nya arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du tidigare arbetat administrativt och med ovan beskrivna arbetsuppgifter. Erfarenhet av Centrex är mycket meriterande! Du är flytande i svenska och engelska och har god datorvana.
Är du en öppen och positiv person som har lätt att se möjligheter och lösningar kommer du att trivas utmärkt i den här rollen. Är du dessutom praktiskt lagd med ordningssinne och servicekänsla är du precis den vi söker. Vid anställning lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom kort och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.
Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08- 598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 80-100%
Publiceringsdatum2016-05-20ErsättningEnligt ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlma Velijevic 031 - 720 72 89
Alma.Velijevic@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2859793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.