Serviceinriktad kundtjänstmedarbetare

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Serviceinriktad kundtjänstmedarebetare
Har du fingertoppskänsla för service och kundbemötande? Vill du utvecklas som kundtjänstmedarbetare som en del av en sammansvetsat och engagerat team till ett stort företag inom fastighetsbranschen? Då har vi tjänsten för dig!

Proffice söker nu en framåt och serviceinriktad konsult för spännande tjänst som supportmedarbetare hos ett fastighetsbolag. Kundsupporten sitter i nyrenoverade lokaler på Kungsholmen i Stockholm.

Som kundtjänstmedarbetare tar du i första hand emot och administrerar felanmälningar från boende i bostadsföretaget. Efter hand även andra frågor som avifrågor, bospar och frågor rörande parkeringsplatser. Du ansvarar för att ge ett lyhört, engagerat och lösningsorienterat stöd till kunderna i en bred och varierad repertoar av supportärenden. Du supporterar i huvudsak över telefon, men kundkontakt över e-post förekommer också. Supportavdelningen är en central funktion inom bolaget och du kommer att många kontaktytor hos övriga interna avdelningar.

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är 2014-08-10

För information: Liv Hedström

Publiceringsdatum
2014-07-29

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker har någon tidigare erfarenhet av servicearbete. Det kan vara från tidigare roll som supportmedarbetare, eller från andra kundinriktade tjänster. Du är bra på att lyssna och kommunicera med trevlig approach och trivs med telefonen som arbetsverktyg. Du behärskar svenska mycket bra i tal som skrift. Engelska eller andra språk är meriterande.

Du har som lägst gymnasieutbildning och en god datavana. Eftergymnasial utbildning inom främst ekonomi, juridik, och fastighet är meriterande.

Som person är du serviceinriktad, lyhörd och tålmodig, men kan också vara ödmjukt tydlig och bestämd om det behövs. Ibland är det många som ringer in och stor belastning på kundtjänsten, så det är viktigt att du är alert och initiativtagande med förmåga att hantera höga stressnivåer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Låter det som ett uppdrag för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan med CV och personligt brev! Intervjuer sker löpande och platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-30
Ange följande referens när du ansöker: 200619803
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liv Hedström liv.hedstrom@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Mäster Samuelsgatan 60
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
1947638

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: