Servicedesk/1st line/Supporttekniker/Helpdesktekniker
Telecomputing Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk/1st line/Supporttekniker/Helpdesktekniker" (publicerad 2017-05-15) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telecomputing Sweden AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Göteborg eller i
hela Sverige MARKNADSLEDANDE IT-LEVERANTÖR SÖKER IT-TEKNIKER/SUPPORTTEKNIKER
TeleComputing Sverige söker dig som vill göra skillnad i våra kunders vardag. Du arbetar i en engagerad supportorganisation där användarens problem alltid står i fokus. Du hjälper andra människor i ditt arbete och har därför en god förståelse för olika personers behov.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta inom IT och älskar att kommunicera med kunder och kollegor. Du kanske söker ett första jobb inom IT eller vill utvecklas inom branschen. I din roll hjälper du våra användare med olika typer av IT-relaterade problem via telefon, mail och fjärrstyrning.
Vi arbetar dagligen med uppföljning och återkoppling till våra kunder och kommer därför lägga stor vikt vid din inställning och ditt engagemang.
Vi erbjuder dig:
TeleComputing är ett renodlat IT-företag och här har du goda möjligheter till utveckling och nya spännande tjänster inom företaget. Du kommer att tillhöra en väl sammansvetsad grupp som arbetar tillsammans för att nå sina mål. Självklart får du lön enligt kollektivavtal och vi har även goda förmåner och friskvårdsbidrag. För att vi ska ligga i framkant och kunna arbeta med den senaste tekniken så använder vi oss av interna och externa utbildningar inom teknik och kommunikation.
Kompetens:
Vi söker dig som har en grundläggande IT-kunskap, du kanske har gått IT-gymnasium, har erfarenhet av teknisk support eller kundtjänst. Vi lägger stor vikt på din personlighet och ditt intresse att utvecklas tillsammans med vår verksamhet.
Publiceringsdatum2016-12-13Dina personliga egenskaperIT-support handlar om både teknik och service. Vi ser att du är driven, självgående och tar ansvar i ditt arbete. Du har lätt att kommunicera med kunder och kollegor. Under perioder har vi mycket att göra och då är det viktigt att du är stresstålig och strukturerad. Eftersom vi arbetar med service så måste du kunna tala och skriva svenska och engelska obehindrat
IT-support handlar om både teknik och service. Vi ser att du är driven, självgående och tar ansvar i ditt arbete. Du har lätt att kommunicera med kunder och kollegor. Under perioder har vi mycket att göra och då är det viktigt att du är stresstålig och strukturerad. Eftersom vi arbetar med service så måste du kunna tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
Om TeleComputing
TeleComputing är en av Nordens ledande specialister på molntjänster. Vi har levererat marknadsledande och miljövänliga IT-lösningar till små och mellanstora företag och organisationer i Norden under nästan 20 år. Koncernen har ca 1 000 medarbetare på 7 orter i 3 länder, varav mer än hälften finns i Sverige, samt upp emot 1 300 kunder.
Att du som anställd på TeleComputing växer och utvecklas är nödvändigt för att även vi ska utvecklas därför finns det goda möjligheter för intern rörlighet. Som anställd kan du i stor omfattning vara med och påverka utvecklingen och kulturen på TeleComputing genom den du är och arbetet du gör. För att nå våra mål behöver vi nytänkande och positiva medarbetare!
Läs gärna mer om hur det är att jobba hos oss här:
http://telecomputing.se/Jobb/Karriarmojligheter/Lediga-tjanster/Lar-kanna-oss/Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-31
KontaktArash H Saipoor
jobb.sd@telecomputing.seFöretagTelecomputing Sweden AB
AdressTelecomputing Sweden AB
Box 85
16494 KISTA
KontorsadressKnarrarnäsgatan 7
Jobbnummer 3209833
Observera att sista ansökningsdag har passerat.