Senior Norsktalande Kundtjänst
Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-04-28Om tjänstenSom kundsupport kommer du att arbeta för Uber rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den norska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation, support mot kunder och ansvar över ett mindre kundserviceteam. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.
Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.
I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Support mot Ubers kunder på den norska marknaden
• Intern och extern kommunikation
• Ansvara för ett mindre team
Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.
Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
• Gymnasieutbildning
• Flytande i norska och svenska, såväl i tal som skrift
• Systemvana
• Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via
deni.ilic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Kundsupport, Kundtjänst, Uber, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Norska
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37908".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 6584376
Observera att sista ansökningsdag har passerat.