SEB Trygg Liv söker vikarierande medarbetare kundcenter
Manpower Professional / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Professional i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige SEB:s livförsäkringsverksamhet, SEB Trygg Liv, är en av Nordens ledande med 1,8 miljoner kunder, varav 1,3 miljoner i Sverige. I Sverige är vi marknadsledande inom fondförsäkring. Vi har även försäkringsverksamhet i Baltikum, Irland, Luxemburg, Storbritannien och Ukraina. Antalet anställda inom livförsäkringsverksamheten är cirka 1 300 varav cirka hälften i Sverige. Vårt Kundcenter finns i Sundsvall och består för närvarande av 60 medarbetare. Vi erbjuder försäkringsprodukter inom placerings- och trygghetsområdet för privatpersoner och företag; tjänstepension, pensionsstiftelser, pensionsförsäkring, kapitalförsäkring, livförsäkring samt sjuk-, vård- och rehabiliteringsförsäkring.
Vill du vara med och utveckla framtidens kundcenter?
Publiceringsdatum2011-09-07Dina arbetsuppgifterTycker du att det är självklart att sätta kunden i centrum och att det är roligt att jobba mot tydliga och mätbara mål?
Som medarbetare svarar du på frågor och arbetar aktivt med försäljning främst via telefon.
Du medverkar aktivt i och bidrar till förändringsarbetet vad gäller kundnöjdhet och service. En ledstjärna för dig är att överträffa kundens förväntningar.
Tjänsten är ett vikariat med start den 26 september. Vikariatets längd är ca 1 år. Du kommer att börja med 5 veckors internutbildning. Arbetstid enligt schema.
Tjänsten är placerad på vårt kundcenter i centrala Sundsvall.
Vem är du?
Vi ser att du har examen från treårigt gymnasium. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst/kundservice eller arbete inom LIV och sparande ser vi det som meriterande. Du har goda kunskaper i MS Office och kommunicerar lätt i både svenska och engelska i tal och skrift.
För att nå framgång i denna tjänst är du fokuserad på kundbehov och kund- tillfredställelse. Du sätter ambitiösa mål och strävar efter att leverera mot dessa. Du har lätt för att hitta nya infallsvinklar och skapar ett brett spann av lösningar på problem.
Du visar intresse och förståelse för andra och skapar goda relationer till våra kunder och dina kollegor.
SEB Trygg Liv värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbVi samarbetar med Manpower Professional. Har du frågor är du välkommen att ringa Karin Frisendahl på telefon 070-3774546 eller 060-646547. Din ansökan vill vi ha omgående då vi arbetar med löpande urval. Du söker via länken nedan senast den 18 september. I samband med att du söker tjänsten kopplas du automatiskt till ett test som ligger till grund för vårt urval. Vi lägger stor vikt att du har utfört testet.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKarin Frisendahl, 060-64 65 40
FöretagManpower Professional
AdressManpower Professional
Jobbnummer 1023702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.