Samordnare till individ- och familjeomsorgen
Arboga Kommun, Socialförvaltningen / Administratörsjobb / Arboga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Arboga,
Kungsör,
Köping,
Hallstahammar,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arboga Kommun, Socialförvaltningen i Arboga,
Köping eller i
hela Sverige Socialförvaltningen söker en samordnare till individ- och familjeomsorgen i Arboga kommun.
Publiceringsdatum2010-06-15Dina arbetsuppgifterDitt uppdrag är att leda, planera, samordna och följa upp verksamheten. Du ansvarar för arbetsledningen inom myndighetsutövningen gällande barn- och familjgrupp, försörjningsstöd och vuxengrupp. Som samordnare arbetar du i en målstyrd organisation med brukaren (klienten) i centrum. Du arbetar för att nå uppsatta mål samt bidra till utveckling tillsammans med personalen.
Kvalifikationskrav
Du har socionomexamen eller annan likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbetsledning inom socialtjänsten. Som person vill vi att du kan inspirera, motivera och engagera medarbetarna. Du är självgående och har god samarbetsförmåga. Vi förutsätter att du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du bör ha erfarenhet av att representera socialtjänsten i Förvaltnings- och Kammarrätten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Vi tillämpar individuell lönesättning. Ange löneanspråk i ansökan.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-07-04
Ansökan med meritförteckning skickas till:
Personalkontoret, Arboga kommun, Box 45, 732 21 Arboga.
Ange följande referens när du ansöker: 714/10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
personalkontoret@arboga.seKontaktHelena Blomberg, IFO-chef, 0589-873 48
Kristin Lundell, IFO-samordnare, 0589-870 36
Facklig kontaktAgnetha Larssohn, SKFT, 070-719 02 08
FöretagArboga Kommun, Socialförvaltningen
AdressArboga Kommun, Socialförvaltningen
73222 ARBOGA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0589-870 00
Jobbnummer 677300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.