Säljsupport till världsledande distributör inom trådlös kommunik
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2016-06-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljsupport till världsledande distributör inom trådlös kommunik" (publicerad 2016-07-05) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-06-07FöretagetFöretaget är världens största distributör inom trådlös kommunikation och ledande inom innovation och kundanpassade logistiktjänster för telekombranschen. De strävar efter att vara den bästa partnern för mobilbranschens leverantörer, operatörer och återförsäljare. Företaget sysselsätter över 1200 personer runt om i Europa med verksamhet i Baltikum, Danmark, Finland, Norge, Spanien, Sverige, Portugal och Storbritannien. I Norden är de 200 anställda och huvudkontoret ligger i Kista med dotterbolag i Norge, Danmark och Finland.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Sales Support Administrator arbetar du nära företagets finans- och säljorganisation, du har även kontakt med externa kunder och säljare. Du arbetar administrativt, koordinerande och självständigt och du är en aktiv användare av Excel. Exempel på arbetsuppgifter är dokumentation av transaktioner, bokföring av betalningar samt tillkommande administrativa uppgifter kopplat till produktchefernas arbete.
Arbetstiderna omfattar vardagar 08.00 - 17.00.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, med fördel inom ekonomi
• Goda kunskaper i Excel. Du har i övrigt en god systemvana
• Meriterande är gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning. Därtill om du arbetat med bokföring och/eller andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Vidare är det meriterande om du arbetat i något ERP-system
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl i svenska som engelska
För att trivas i rollen är du en noggrann person som har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Därtill är du resultatorienterad och är duktig på att driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Då rollen innebär att du har kontakt med många olika medarbetare internt är du en person som är prestigelös i samarbetet med andra samt inte är rädd för att ta kontakt.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Kista
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: sales support, säljsupport, säljstöd, administration, administratör, Excel
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetra Landestål 08-40024050
petra.landestal@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2889814
Observera att sista ansökningsdag har passerat.