Säljkoordinator till global teknikgigant - Excelkunnig!
Perido AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker en säljkoordinator till vår kund, en global teknikjätte med stor innovativ produktutveckling inom allt från mobiltelefoni till vitvaror. Denna tjänst är placerad på huvudkontoret i Kista.
Rollen som säljkoordinator är bred och du kommer att ha ansvar inom tre huvudområden. Dessa är att stötta säljavdelningen, marknadsavdelningen och att sköta företagets kundkontrakt. Säljavdelningen bistår du med regelbundna rapporter kring organisationens behov och du fattar självständigt beslut som gynnar effektiviteten på arbetsplatsen. Marknadsavdelningen stöttar du i att skapa och hålla en budget, samt att följa upp förloppet. När det kommer till det sista huvudområdet är det faktiskt du som administrerar alla företagets kundkontrakt i hela landet, därför gynnas du av att ha kunskap om hur sådana processer går till för att på bästa sätt kunna sköta dina arbetsuppgifter!
Du som söker uppskattar dynamik i både arbetsuppgifter och tempo och kan snabbt prioritera bland dina uppgifter. God analysförmåga hjälper dig att läsa av både marknaden och kunderna, där du snabbt skiftar mellan helhet och detaljnivå. Denna egenskap hjälper dig också att föra både ditt arbete och arbetsplatsen framåt och du kommer gärna med förslag på förbättringar som kan göras. Du är lika mycket doer som administratör och din sociala kompetens skapar både god stämning och goda affärsrelationer!
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-09-26Kravprofil för detta jobb• Minst gymnasial utbildning, gärna högre utbildning inom sälj
• Erfarenhet av arbete inom sälj- och/eller administration
• Mycket goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel och PowerPoint
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av SAP, ERP eller CRM-system
• Erfarenhet av att analysera försäljningssiffror
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till 2018-12-13 med möjlighet till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du intresserad av att arbeta i en koordinerande roll mot sälj- och marknadsavdelningen? Har du erfarenhet av att handha och administrera kundkontrakt? Om du tycker om att driva flera processer samtidigt och att använda din kompetens inom olika områden är detta definitivt tjänsten för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30446 i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-26
Ange följande referens när du ansöker: 30446
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4369271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.