Säljare till Telias Kundtjänst i Solna
Telia / Butikssäljarjobb / Solna
2016-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias Kundtjänst i Solna" (publicerad 2017-01-20) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Sollentuna,
Huddinge eller i
hela Sverige Rekryteringsmässa på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Fredagen den 25 november
kl 10.00-12.00 (=drop in för sökande)
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm, T-bana Hötorget.
Vi på Telia Sonera söker nu 12 nya säljare till vår kundtjänst. Vi som jobbar på kundtjänst är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia! Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, få svar på frågor gällande sina abonnemang eller se över sina fakturor.
För att du ska lyckas hos oss får du en säljutbildning som innehåller vår säljstrategi baserad på beteendevetenskap. Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som säljare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your new team and leader
Vårt kontor som är helt nybyggt (inflyttning juni 2016) är beläget i Arenastaden i Solna, intill Friends Arena och direkt ovanför Mall of Scandinavia. I huset jobbar ca 4000 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgång, tävlar och utmanar varandra.
Vi som säljledare här i Solna är kända för att få våra säljare att utvecklas i sin roll, det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Jag och mina kollegor har ett nära samarbete, vi vet att vi på så sätt kan göra skillnad i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!
What about you
Eftersom du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl försäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån behovsanpassad försäljning och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att vi:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
Whe're changing the industry, we're digitalizing society, we're creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms. That's the next chapter in our story, what's yours?
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Publiceringsdatum2016-10-25ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-25
Rekryteringsmässa på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Fredagen den 25 november
kl 10.00-12.00 (=drop in för sökande)
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm, T-bana Hötorget.
Kontaktnadia elamidi 0725570017
nadia.elamidi@teliacompany.comFöretagTELIA
AdressTELIA
16979 SOLNA
KontorsadressArena staden
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 00
E-postadress:
nadia.elamidi@teliacompany.com Jobbnummer 3125081
Observera att sista ansökningsdag har passerat.