Säljande kundtjänstmedarbetare som gillar administration
Yosso AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Yosso AB i Södertälje,
Stockholm eller i
hela Sverige Yosso är i en tillväxtfas och vi bygger nu vårt team för framtiden. Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med support till våra kunder, viss försäljning utifrån kundens behov samt en del administrativa uppgifter med syfte att bidra till Yossos utveckling och framgång. Du är Yossos ansikte och röst utåt och bidrar till att bygga ett starkt varumärke. Du kommer också tillsammans med övriga kollegor få vara med och bygga upp sälj- och kundprocesser.
Några exempel på vad det dagliga arbetet innebär:
• Inkommande/kundservice - svara på frågor, supporta, hantera klagomål, rådgivning samt värdebaserad merförsäljning till kunder via telefon, mail, chatfunktion och sociala medier
• Hålla dig uppdaterad gällande omvärld, marknad, konkurrenter samt kunder
• Aktivt använda våra säljstödsystem för hantering av affärer
• Arbetet kan också innehålla fysiska besök hos kunderna vid behov samt att delta på mässor och andra kundevent
• Den administrativa delen består av hantering av fakturor, reseräkningar och löneadministration
Vår arbetsplats präglas av en öppen kommunikation och en tillåtande attityd som ger utrymme för egna initiativ. För oss är trivsel och arbetsglädje lika viktigt som resultat och vi vill att alla som arbetar på Yosso ska känna stolthet över det vi levererar på vår arbetsplats. Just nu finns vi i nya och fräscha lokaler i Södertälje och vi ser verkligen fram emot att välkomna dig till Yosso-familjen.
Har du en stark känsla för service samtidigt som du tycker om att administrera fakturor, reseräkningar och löner? Perfekt! Vi på Yosso söker dig som vill vara med och bygga vårt team för framtiden.
För att trivas hos oss är du en nyfiken, prestigelös och glad person som är genuint intresserad av att hitta och tillgodose kundens behov. Du har en stark känsla för service och kan snabbt uppfatta behov och vad som behöver göras. Du gillar att ta egna initiativ, att arbeta i team och tar ansvar för att arbeta mot våra gemensamma mål. Du är duktig på att kommunicera, bygga långsiktiga relationer och du är strukturerad och gillar ordning och reda. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter för att nå bästa möjliga resultat.
Vi ser gärna att du som söker har:
• erfarenhet av kundservicearbete och en stark känsla för service
• viss kunskap om värdebaserad försäljning
• erfarenhet om byggbranschen (meriterande)
• vilja och förmåga att samarbeta, vara en stark lagspelare
• mod och lust att prata med kunder
• god kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa kommunikationen utifrån olika ärenden
• sinne för struktur samt ordning och reda
• erfarenhet av arbete med fakturering, reseräkningar samt löner
• problemlösningsförmåga
Vi strävar efter mångfald och inkludering eftersom vi tror att det är avgörande för att bygga starka och bra team och för att Yosso ska vara hållbart i framtiden. Eftersom vi idag till övervägande delen är män i företaget vill vi uppmuntra kvinnliga sökande.
Yosso, Your Safe Service Option, är ett modernt, helt digitalt tjänsteföretag. Vi lanserar inom kort en tjänst som kommer skapa helt nya förutsättningar för hantverkare och konsumenter att genomföra renoveringar och nybyggnationer. Tjänsten är digital och sträcker sig över hela processen, från matchning till betalning. Detta skapar förutsättningar för både hantverkare och konsument till ett effektivt, tryggt och lustfyllt genomförande.
Nu söker vi teamet som ska ta Yosso till marknaden. Hos får du uppleva ett genuint entreprenörskap. Här finns stort utrymme för nytänkande och vi välkomnar egna initiativ och att du vill vara med och påverka. På Yosso gäller "jaget, laget och uppdraget". Vi står och faller med teamets gemensamma prestation och vi investerar mycket i att alla ska hitta sitt värde i helheten. Vi ser också att jaget är lika viktigt som laget och ser kraften i våra olikheter och våra olika drivkrafter. Vi firar framgångar och hanterar motgångar - tillsammans.
Varaktighet, arbetstid
Provanställning 6 månader
Publiceringsdatum2018-10-22ErsättningArbetet är en stor del av våra liv och det är viktigt att du är på en plats som du älskar. Vi vill att du ska må bra och trivas på jobbet och ser det som självklart att erbjuda dig friskvårdsbidrag, försäkringar, tjänstepension & en utvecklingsplan.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-09
Ange följande referens när du ansöker: Säljande kundtjänstmedarbetare
FöretagYOSSO AB
AdressYOSSO AB
Hantverksvägen 12
15156 Södertälje
KontorsadressHantverksvägen 12
Jobbnummer 4414432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.