Säljande kundtjänstmedarbetare med teamansvar till Köpenhamn
Temp-Team / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Temp-Team i Malmö,
Burlöv,
Lund,
Kävlinge,
Landskrona eller i
hela Sverige Vill du vara med och bygga upp, påverka och sätta just din egen prägel som kundtjänstmedarbetare till den svenska marknaden? Då har vi utmaningen för dig!
Företagspresentation
På uppdrag av vår kund, Winners Group ApS, söker vi nu en ansvarig för deras kundtjänstavdelning med placering i centrala Köpenhamn. Du kommer att bli delaktig i ett spännande projekt då vår kund kommer att gå live med förnyat kundtjänstsystem samt med mer optimerade produkter.
Företagets ledning har över 30 års erfarenhet av branschen vilket ger trygghet och långsiktighet. Man har en mycket god sammanhållning inom koncernen och arbetar alltid med kvalité i fokus. Hos Winners Group ApS mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det.
Tjänstebeskrivning
Som säljande kundtjänstmedarbetare med teamansvar kommer du att jobba med både kundtjänstärenden samt försäljning direkt till kunder i den dagliga driften. Utöver detta kommer du ha en ansvarig roll för att kvalitetssäkra och ansvara för att all kontakt med kunderna från dina kollegor sköts på bästa sätt samt rapportera den dagliga trafiken till avdelningschefen.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
• Kundtjänstarbete mot privat konsumenter på den svenska marknaden via telefon, chatt och e-post.
• Merförsäljning, winback och telefonförsäljning.
• Ansvarig för det dagliga arbetet i kundtjänstgruppen
• Uppföljning av resultat och kvalitetssäkring
I tjänsten kommer du att rapportera till företagets avdelningschef. Tjänsten är på heltid där passen kommer variera inom ramarna, måndag-lördag 10.00-22.00, dock mestadels kvällstid.
Du kommer att sitta i ett modernt och inspirerande kontor som ligger i hjärtat av Köpenhamn, 5 minuters promenad från Østerport Station och endast 60 min från Malmö Central. Du kommer att omges av erfarna, engagerade och skickliga medarbetare.
Publiceringsdatum2014-11-07KvalifikationerFör att lyckas i rollen som operativ kundtjänstansvarig tror vi att du har minst 2-4 års erfarenhet inom kundtjänst och- eller inom försäljning. Har du tidigare erfarenhet av ansvarsområden inom ovan beskrivna arbetsuppgifter och- eller inom försäljning ses detta som mycket meriterande.
Du behärskar det svenska talet i såväl tal som skrift.
Dina egenskaperSom person är du driven, resultatinriktad och målmedveten. Du har samtidigt en pedagogisk ådra, är lyhörd för din omgivning och har lätt för att entusiasmera dina medarbetare. Du är kommunikativ, kan lätt sätta dig in i kunders och medarbetares behov och finna lösningar som håller högst kvalité såväl internt som externt. Du är positiv, har hög social kompetens och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Så ansöker duDu söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanny Malmberg på telefonnummer 040- 611 07 70.
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 496
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSanny Malmberg 040-611 07 61
FöretagTEMP-TEAM
AdressTEMP-TEAM
Norra Vallgatan 34
21125 Malmö
KontorsadressNorra Vallgatan 34, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2059572
Observera att sista ansökningsdag har passerat.