Säljande kundservicemedarbetare på heltid till vår svenska avdel

mySafety / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljande kundservicemedarbetare på heltid till vår svenska avdel" (publicerad 2013-07-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF och har kollektivavtal med Unionen.

Vi skall förstärka vår Kundserviceavdelning med fler medarbetare för att nå målet att bli Sveriges bästa kundservice. Vår kundserviceavdelning hanterar idag kundservice för våra svenska, norska och finska kunder, det är därför ett plus om du har språkkunskaper i norska eller finska. Vi söker dig som brinner för försäljning med hög servicekänsla och som drivs av utmaningen att ge bra service via telefon och e-post.

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Gärdet i Stockholm.  Arbetet innebär att aktivt arbeta med merförsäljning, kundlojalitet och winback på telefon men e-mail eller brev samt att vid behov utföra administrativa uppgifter såsom bl.a. orderhantering och registrering kan också förekomma. Arbetstiderna är varierande och diskuteras närmare vid eventuell intervju.

Vi söker dig som:
• Har arbetat på en säljande kundservice tidigare
• Är kundfokuserad, noggrann, självgående och har lätt för att arbeta i team
• Är tävlingsinriktad och gillar försäljning
• Är kommunikativ och har en hög grad av social kompetens
• Talar och skriver mycket god svenska
• Grundläggande kunskaper i engelska samt ett extra plus om du kan finska eller norska
• Har förmåga att ta egna initiativ, är flexibel och stresstålig
• Har god datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet
• Vill vara med och utvecklas i ett företag som växer  

Som anställd hos oss får du friskvårdsbidrag som extra löneförmån. Grundlön enligt överenskommelse samt provision.

Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag, dock senast 3 februari 2012. Tillträde snarast möjligt.

Läs mer om företaget och våra tjänster på www.mysafety.se

Publiceringsdatum
2012-01-23

Kontakt
Nadja Danielsson, Teamledare, nadja.danielsson@mysafety.se , 08-408 380 00

Så ansöker du
Ansökan sker genom att gå in via mysafety.se/jobb och 'Säljande kundservicemedarbetare'.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Cronquist, Kundservicechef, 08-408 380 00
Nadja Danielsson, Teamledare, 08-408 380 00

Företag
mySafety

Adress
mySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm

Jobbnummer
1135706

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: