Säljande Konsultchef
Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Halmstad,
Laholm,
Falkenberg,
Ängelholm,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Vill du växa med Maxkompetens?
Tjänsten
Vi på Maxkompetens söker nu en säljande konsultchef i Halmstad, gärna med erfarenhet från liknande tjänst alternativt god kännedom om bemanningsbranschen.
I tjänsten som Säljande konsultchef får du vara med i hela processen. Allt från första kundkontakten, kravprofiler, annonser, intervjuer, anställa, leda och fördela arbetet. Du intervjuar kandidater löpande, gör bedömningar utifrån kundernas krav, gör referenstagning, allt enligt våra kvalitetssäkrade system. Du har en förmåga att bredda ditt perspektiv för att finna lämpliga matchningar mellan våra kunders behov och våra kandidaters kompetenser.
Din roll liknar ofta "spindeln i nätet" där du i nära samarbete med kollegor säkerställer att våra kunder och konsulter upplever högsta kvalitet.
Rollen vi önskar tillsätta ställer krav på affärsmässighet, en liten entreprenörsådra men också en hög personlig integritet. I gengäld kommer du erbjudas plats på ett företag som befinner sig i en starkt expansiv fas med goda möjligheter att påverka och styra din arbetsdag samt på sikt möjligheter till personlig utveckling inom företaget.
Publiceringsdatum2019-11-14ProfilDu trivs med att arbeta i en händelserik miljö och har ett stort intresse för bemanning och rekrytering. Du kommer att arbeta med både yrkesarbetaravtal och tjänstemannaavtal, därför är det meriterande om du har kännedom kring Bemanningsavtalet för såväl tjänstemän som yrkesarbetare. Vi kommer erbjuda dig rätt introduktion i dessa avtal beroende på din erfarenhet.
För att trivas hos oss är det viktigt att du har stort eget driv, känsla för service och ett affärstänk. Du har en positiv inställning samt en vilja att lära och utveckla. Du har även god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt är organiserad i ditt arbetssätt.
Vår modell är mötesintensiv gällande såväl telefonbokningar, kundmöten som kandidatintervjuer varför vi hoppas att du som söker trivs i en position där service gentemot konsult, kandidat och kund är A och O. Du behöver ha förmågan att växla upp tempot när så krävs.
Om du känner att du motsvarar dessa önskemål, ser vi fram emot att ta emot din ansökan.
Så ansöker duIntervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Har du frågor om tjänsten kontakta kontorschef Marie Sandvall på 0733-205 638 eller via mail
Om företagetMaxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 7 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda.
Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar.
Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMaxkompetens Konsult AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "dt5HeHPpShya2ftHYBJ9zg==".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maxkompetens Konsult AB (org.nr 556667-3199)
Arbetsplats Maxkompetens
Jobbnummer 4955707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.