Reservdelsman med ansvar för verkstad

Arena Personal AB / Kassapersonalsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassapersonalsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Göteborg, Mölndal, Lerum, Stenungsund, Borås eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2014-04-25

Om tjänsten
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en Reservdelsman för ett kortare uppdrag. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund som finns belägen i Östra i Göteborg.

Om tjänsten
Som reservdelsman arbetar du i en varierande roll både på kontor och ute i verkstaden. Du hanterar olika orders gällande reservdelar, både interna och externa orders. Du kommer ha ansvar för reservdelar till tunga fordon, så beställning av delar sker via internet men även att hantera dem i lagret som finns i samma lokaler. Du har daglig kontakt med kunder, servicetekniker och kollegor från andra kontor.

Profil
För att vara aktuell för rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i verkstad och har hanterat reservdelar, du har troligtvis jobbat som reservdelsman eller verkstadsansvarig. Det är ett krav att du har ett tekniskt kunnande och intresse, du är fordonsintresserad och har god kännedom om reservdelar. Som person är du positiv, självgående och prestigelös. Naturligtvis är du även en person som värdesätter noggrannhet. Du har förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är kommunikativ och kan hantera alla sorters människor.
För att vara aktuell måste du även kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska. Du har arbetat i något affärssystem tidigare, är det Pyramid är det starkt meriterande men inget krav. Har du truckbehörighet är det starkt meriterande då truckkörning kan förekomma.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: verkstadschef, reservdelsman, reservdelsansvarig, verkstadsansvarig, lageransvarig, logistikansvarig, fordonsbranschen, tunga fordon, orderhandläggare, ordermottagare,

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-04
Ange följande referens när du ansöker: 1480
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Felicia Löw felicia.low@arenapersonal.com
Jenny Zetterberg

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Odinsgatan 13
41103 Göteborg

Jobbnummer
1852167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: