Rekryterings specialist till den Nordiska marknaden
Sale Nordic Group / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sale Nordic Group i Stockholm,
Eskilstuna,
Norrköping,
Borlänge,
Skövde eller i
hela Sverige Sale Nordic Group startade 1997 och har sedan dess hjälpt många av världens starkaste varumärken att förädla sin försäljning i samtliga led och på ett bättre och mer lönsamt sätt nå ut med sina budskap till återförsäljare och slutkunder. Vi hjälper våra uppdragsgivare med rekryterings- och bemanningslösningar, både på kort och på lång sikt. Vi genomför butiks- och marknadsaktiviteter, utbildningar och events som ger ökad försäljning, visibilitet och produktkunskap.
Sale Nordic är länken mellan våra uppdragsgivare och marknaden, oavsett om marknaden är återförsäljare, partners eller slutkunder. Sale Nordic opererar över hela Norden med kontor i Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Sale Nordic är en nordisk helhetsleverantör för en lönsam handel!
Vi söker nu flera rekryteringsspecialister för den Nordiska marknaden
Publiceringsdatum2008-03-24Dina arbetsuppgifterVår rekryteringsavdelning befinner sig i en expansiv fas och vi behöver din hjälp att rekrytera nya medarbetare till vår växande kundskara.
Ditt ansvar omfattar att självständigt driva rekryteringsuppdrag i nära samarbete med våra kunder.
I arbetsuppgifterna ingår:
• Införsäljning och genomförande av nya uppdrag, både hos befintliga och nya kunder. Det innebär att genomföra rekryteringsprocessen från offert och analys, via intervjuer, ev. tester och referenstagning till uppföljning. Till din hjälp har du ett väl fungerande koncept och IT-stöd
• Kund- och kandidatkontakter för pågående uppdrag, att ha kontinuerliga avstämningar för att säkerställa att våra befintliga konsulter och köpande kunder är nöjda och välinformerade
• Administration omkring uppdragen, bl.a. i form av annonsskapande, hantering av ansökningar, avtalsskrivning, fakturering m.m.
Vi arbetar i en målstyrd organisation, vilket innebär stor frihet, och samtidigt stort eget ansvar. Hos oss har du möjlighet att påverka dina arbetsuppgifter och får bidra till vår ständiga vidareutveckling. Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete på ett företag med stor potential och kraftig tillväxt.
Är du den person vi söker?
Du är en erfaren rekryterare som är van att arbeta konsultativt och självständigt. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Officepaketet och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Eftersom vi har många internationella uppdragsgivare krävs det att du hanterar engelska i tal och skrift.
Som person är du utåtriktad, lyhörd och har lätt för att skapa förtroende. Du är drivande och känner ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Du har en mycket god administrativ förmåga, är noggrann och arbetar strukturerat. Vidare är du kommunikativ, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Din arbetsplats blir i Bromma, resor förekommer i tjänsten.
Vill du veta mer?
För mer information om tjänsten kontakta vår Business Unit Manager, Rekrytering, Thomas Runsten, 08-546 755 00,
thomas.runsten@salenordic.comAnställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-04-01
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagSale Nordic Group
AdressSale Nordic Group
Gårdsfogdevägen 4
16866 Ale
Jobbnummer 171737
Observera att sista ansökningsdag har passerat.