Rekrytering av ekonomiassistent/kundtjänstmedarbetare till Amoen
Iren Sayar / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Iren Sayar i Stockholm Avanzera Bemanning
Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Vi är ett dynamiskt företag, globalt verksamt inom medicintekniska produkter. Vi har ca. 700 anställda i 16 dotterbolag och mer än 40 distributörer. Vi finns i fler än 60 länder. Till vårt svenska dotterbolag i centrala Stockholm rekryterar vi just nu en till kollega som kommer att ha en kombinerad roll som ekonomiassistent och kundtjänstmedarbetare. Arbetstiden är heltid.
Placeringsort: centrala Stockholm, Västmannagatan 1
Arbetsuppgifter:
Ditt arbete innebär att ge en förstklassig service till våra kunder i Sverige. Du kommer också att stödja vår ekonom med ekonomirelaterade arbetsuppgifter för Sverige och Norge.
Arbetsuppgifter - kundtjänst:
• Ta emot och bearbeta order, restorder samt hantera kreditnotor (återförsäljare, postorder, online-beställningar).
• Hantera reklamationer av textilier och bröstproteser
• Ge råd till återförsäljare och slutkonsumenter via telefon eller e-post
• Administrera konsignationslager i samarbete med säljarna
• Administrera artikelnummer och priser i lagersystem
Arbetsuppgifter - ekonomi:
• Kund- och leverantörsreskontra
• Fakturering
• Betalningar
• Löpande bokföring
• Göra periodiska analyser och skapa försäljningsrapporter
• Hantering av utlägg
Din bakgrund:
Vi söker ytterligare en passionerad person som vill ge bra service till våra kunder. Du bör arbeta pro-aktivt, hands-on och lösningsorienterat samt ha en god kommunikativ förmåga.
Vidare ser vi gärna att du har:
• Goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av kundservice
• Erfarenhet av administration
• Erfarenhet av enklare ekonomirelaterade arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Microsoft Office. En merit är om du har erfarenhet av Navision
Vi erbjuder:
Ett intressant och omväxlande arbete i en härlig grupp om fem personer på ett innovativt och internationellt företag. Läs gärna mer om oss på
www.amoena.se Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Amoena med Avanzera. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Avanzera, Iren Sayar på 070-090 54 92. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Denna tjänst kan du söka så länge annonsen finns tillgänglig på vår hemsida.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-01-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-22
Ange följande referens när du ansöker: 870
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIren Sayar
iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492
FöretagIren Sayar
AdressIren Sayar
Box 853
10137 0180
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3277931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.