Rekryterare i Sandviken

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sandviken, Gävle, Hofors, Ockelbo, Älvkarleby eller i hela Sverige

Är du en erfaren rekryterare som söker en ny utmaning där du med din kompetens och erfarenhet  får möjlighet att utvecklas och skaffa mer erfarenhet i en spännande organisation? Då är vi den du söker!

Till Sandviken söker vi en erfaren rekryterare!

Du kommer att få jobba med ansvar för hela rekryteringsprocesser, från kravprofilstagning till anställning i nära samarbete med rekryterande chefer och HR Business Partners. Du kommer också att säkerställa att gällande lagar, policies och rutiner efterlevs. Det är också viktigt att du aktivt arbetar för att särbehandling undviks och att alla former av diskriminering undviks.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som en av fler teammedlemmar kommer du att planera möten med rekryterande chefer och ta fram kravprofiler. Du kommer att hantera urval och genomföra intervjuer och lämpliga tester. Du kommer även att få vara med och utveckla processer och rekryteringsmetoder. Till din hjälp finns både copywriters som skriver annonser samt rekryteringsassistenter som bokar möten och intervjuer mm. I tjänsten kommer du även att få resa en hel del.

Vem trivs här?

Med en adekvat utbildning inom HR och flera års erfarenhet av rekrytering så kommer du att få möjlighet att utvecklas ytterligare och skaffa dig nya erfarenheter i detta uppdrag. Med ditt driv och vana av att jobba självständigt och serviceinriktat kommer du att få den utmaning du vill ha! Den höga arbetsbelastning som kan uppstå när man att driver många rekryteringar parallellt passar dig bra med ditt goda ordningssinne och prioriteringsförmåga. Att jobba med många deadlines är ingen nyhet för dig och det är något du hanterar mycket bra med din goda kapacitet och målmedvetenhet. I det här jobbet kommer du ockå att få stor användning av dina goda språkkunskaper i engelska. Om du har övriga språkkunskaper, utöver svenska, kan de också komma till stor användning.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder en heltidstjänst som konsult hos Adecco med uppdrag ute hos kund. Uppdraget påbörjas snarast möjligt och förväntas pågå minst fram till årsskiftet. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med möjlighet nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Sista ansökningsdag är 23/3.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-03-17

Arbetstider och omfattning
Heltid.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Mileby

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Hälsingtorget 2B
79160 FALUN

Jobbnummer
1810919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: