Regionansvarig säljare till Einarsson & Lundgren!
Level Recruitment AB / Säljarjobb / Norrköping
2015-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Regionansvarig säljare till Einarsson & Lundgren!" (publicerad 2015-11-20) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Level Recruitment AB i Norrköping,
Linköping,
Nyköping,
Mjölby,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Företaget
Einarsson & Lundgren är ett lokalvårdsföretag som verkar i Norrköping och Linköping med omnejd. Bolaget har funnits i 10 år, omsätter 17 Mkr och har runt 35 anställda. Bolaget levererar och säljer lokalvårdsrelaterade tjänster. Bolaget har långa goda kundrelationer, bra lönsamhet och fint varumärke. Bolaget genomgår nu en generationsväxling där de tidigare ägarna har överlåter verksamheten till Estate. Estate är en servicekoncern som omsätter 200 Mkr.
Säljare till Einarsson & Lundgren!
Arbetsuppgifter och tjänsten
Till vår uppdragsgivare Einarsson & Lundgren söker vi nu en erfaren och affärsinriktad Säljare med placering i Norrköping. Huvudfokus i rollen ligger på nykundsbearbetning i Östergötland och du rapporterar till Estates Säljchef i Stockholm.
Utgångspunkten för ditt arbete är att öka företagets försäljning genom att utveckla befintliga och potentiella kunder. En nära dialog och samarbete med regionchefen kommer vara en viktig kugge för dig att nå framgång.
Som Säljare är du en nyckelperson för företaget och i ditt arbete har du ansvar för att skapa förtroende för företaget och de tjänster som erbjuds. Du ansvarar för hela säljprocessen från första kundkontakt till avslutad affär.
I rollen ingår:
• Ansvar för att bearbeta både befintliga och nya kunder i regionen
• Anordna kundaktiviteter och genomföra dessa enligt uppsatt aktivitetsplan
• Arbeta utifrån satt säljbudget och planera denna tillsammans med Säljchef
• Stödja och ha ett delansvar för allt från prospektering till inlämnade anbud/offerter
• Delta i arbetet med marknadsföringsmaterial- och kampanjer
Erfarenhet, utbildning och person
För att vara framgångsrik i denna tjänst har du tidigare erfarenhet av tjänsterelaterad försäljning i minst 3 år med goda kunskaper inom lokalvård och Facility Management. Du har dokumenterat goda säljresultat de senaste tre åren och har bevisad god kundnöjdhet.
Har du eftergymnasial utbildning inom marknad/försäljning ses det som meriterande men är inget krav.
Du har god datorvana och körkort.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker en självständig person med ett starkt driv. Du har en god analytisk förmåga, är initiativrik och har en god förmåga att se utvecklingsmöjligheter. Du är en utmärkt relationsskapare och ser affärsmöjligheter i både befintliga och nya kunder. Vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i Östergötland och att du är serviceminded.
Låter det intressant? Kontakta oss!
För att söka tjänsten, vänligen klicka på "ansök-knappen" här bredvid. Vid frågor, vänligen kontakta Magnus Hutter Rehrl på 08-120 50 400
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-10-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1277
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagnus Hutter-Rehrl
FöretagLevel Recruitment AB
AdressLevel Recruitment AB
Skeppsbron 26
11130 Stockholm
KontorsadressSkeppsbron 26, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2494100
Observera att sista ansökningsdag har passerat.