Redovisningsresurs sökes för uppdrag i Gävle
Manpower AB / Redovisningsekonomjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Tierp,
Hofors eller i
hela Sverige Vi söker nu en erfaren redovisningsresurs för uppdrag hos kund i Gävle.
Omfattning 100% med start omgående, uppdraget förväntas pågå ca 3 månader med möjlighet för förlängning. Placeringsort Gävle.
Dina huvudarbetsuppgifter
Löpande redovisning
Månadsrapportering
Avstämningar
Publiceringsdatum2018-01-15BakgrundDu har utbildning för och erfarenhet från liknande arbete.
Du kan arbeta strukturerat och självständigt samt är analytisk och har god samarbetsförmåga.
Om Manpower
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig en bred erfarenhet och stort kontaktnät. Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av personlig konsultchef, marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så tveka inte att ansöka redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på
www.manpower.se. Om du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Alexandra Elemyr Unstad.
Ansökningar tas inte mot via mail.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-29
Ange följande referens när du ansöker: 36454
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Elemyr-Unstad
Aeunst@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
80320
80320 2180
KontorsadressNorra Kungsgatan 3
Jobbnummer 3902659
Observera att sista ansökningsdag har passerat.