Redovisningsekonom till spännande bolag i Uppsala
Ogunsen AB (publ) / Redovisningsekonomjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Uppsala,
Sigtuna,
Upplands Väsby,
Vallentuna,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vill du arbeta med löpande redovisning och ingå i ett glatt team där du kan få goda utvecklingsmöjligheter samt erfarenhet av att arbeta i ett internationellt noterat läkemedelsbolag? Missa då inte den här möjligheten hos vår kund som söker sin nästa kollega!
Här får du som har erfarenhet av redovisning sen tidigare chansen att jobba på en mindre ekonomiavdelning och ingå i ett tight och glatt team och får vara en del av hela flödet från bokföring til kvartalsrapporter.
Du blir anställd hos oss på SJR som konsult där vi erbjuder en tillsvidareanställning och jobbar ute på uppdrag hos vår kund i minst ett år.
Publiceringsdatum2022-09-07Dina arbetsuppgifter• Löpande redovisning
• Leverantörsfakturahantering
• Utbetalningar, bokföring av betalningar samt lönefil
• Löpande bankavstämning
• F-skatt
• Momshantering
• Bokföring av löner
• Vissa bokslutsposter
• Månadsvis avstämning av ett vilande dotterbolag i koncernen
• Upprättande av noter i samband med årsredovisning
• Fakturering till kunder
• Övriga förekommande uppgifter på redovisningsavdelning
Vi söker dig som
Vi ser helst att du har en akademisk utbildning inom ekonomi och något eller några års erfarenhet av liknande uppgifter. Det är meriterande om du har arbetat i Navision tidigare och även meriterande om du har erfarehet av noterat bolag eller kommer från revision. Som person ser vi gärna att du är en prestigelös lagspelare.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Linnea Järverup på
linnea.jarverup@sjr.se alt 0708-23 41 45 Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/)Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 6957259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.