Redovisningsekonom Till En Av Sveriges Bästa Arbetsplatser!
Key Solutions / Redovisningsekonomjobb / Västerås
2019-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom Till En Av Sveriges Bästa Arbetsplatser!" (publicerad 2019-05-26) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Key Solutions i Västerås,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping eller i
hela Sverige Har du ett genuint intresse för ekonomi och siffror? Är du som person snabblärd och har drivet och viljan att lära dig mer inom redovisning? Är du nyfiken på att ta dig an en ny utmaning? Då är det precis dig vid söker! Läs mer och sök tjänsten redan idag då start är omgående.
OM TJÄNSTEN
I rollen som Redovisningsekonom kommer ditt huvudansvar att ligga på löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra men även löneadministration. Vi är ett företag med stor tillväxt där det även finns stora möjligheter att påverka rutiner och processer, samt din egen utveckling. Du kommer att få möjlighet att påverka rollen genom att utveckla innehåll och arbetssätt. På huvudkontoret i Västerås finns funktionerna Ekonomi, HR, Projektledning, Marknad och IT-support. I din roll som Redovisningsansvarig rapporterar du direkt till Ekonomichef (CFO).
ARBETSUPPGIFTER (i huvudsak, ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma):
• Löpande redovisning
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Månadsbokslut och kontoavstämningar
• Löneadministration
• Övriga administrativa uppgifter såsom beställning av kontorsmaterial, mm.
DIN PROFIL
Vi söker dig som har minst 3 års ekonomistudier på universitets- eller högskolenivå eller som har förvärvat motsvarande kunskap på annat sätt, exempelvis genom arbetslivserfarenhet. Att du har yrkeserfarenhet av likande arbetsuppgifter som specificeras ovan är meriterande.
Som person är du flexibel och lösningsorienterad och tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är van att arbeta strukturerat, kan lätt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och har hög servicenivå i ditt arbete. Då vi är en mindre ekonomifunktion är det viktigt att du har förmåga att prioritera arbetsuppgifter för att möta krav deadlines.
OM KEY SOLUTIONS
Key Solutions AB är ett konsultföretag som för sjätte året i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.
I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi älskar våra medarbetare och hela företaget har en anda av framgång i kombination med personlig utveckling och försäljning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Fast lön
Publiceringsdatum2019-05-12ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSveriges bästa säljbyrå
jobb@keysolutions.seFöretagKey Solutions
AdressKey Solutions
Munkgatan 20D
72212 Västerås
KontorsadressMunkgatan 20D, Västerås
Jobbnummer 4782858
Observera att sista ansökningsdag har passerat.