Receptionist till rådgivningsföretag i centrala Stockholm

Framtiden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till rådgivningsföretag i centrala Stockholm" (publicerad 2017-02-15) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du prestigelös person som gillar att ha många järn i elden? Är du dessutom social och serviceminded? Då är den här tjänsten som receptionist perfekt för just dig!

Publiceringsdatum
2016-09-01

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även Printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument. Du ansvarar även för personalens julmiddag och mindre nätverksevents på kontoret. I övrigt skall du assistera övriga anställda med olika löpande ärenden samt fungera som back-up åt den reseansvariga vad gäller rese- och hotellbokningar.

Om företaget
Företaget är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret på Östermalm i Stockholm jobbar det idag sammanlagt 18 personer.

Profil
Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Arbetstider: 10-18
Arbetsort: Stockholm, Östermalm

Uppdraget är ett vikariat med start den 1 november.

Urval sker löpande så välkommen med din ansökan snarast möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8504
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanna Andersson-Hamrén sanna.ah@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3023376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: