Receptionist till exklusiv kund i Stockholm city
Coor Service Management / Receptionistjobb / Stockholm
2016-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till exklusiv kund i Stockholm city" (publicerad 2017-10-06) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Coor levererar servicetjänster åt vår kund Pembroke i deras fastighet Mästerhuset på Mäster Samuelsgatan i Stockholm. Inom ramen för uppdraget ansvarar Coor för att bemanna de två receptionerna i huset. Coor ansvarar även för lokalvården i de allmänna ytorna samt fastighets- och säkerhetstjänster. Conciergetjänster erbjuds hyresgästerna i huset. För Pembrokes hyresgäster, välrenommerade företag, erbjuder Coor även servicetjänster för de egna kontoren.
Känslan att komma in i Mästerhuset skall vara som att komma in på ett internationellt femstjärnigt hotell, med hög servicenivå och klass. Hyresgäster och deras besökare skall få ett professionellt bemötande och känna sig väl omhändertagna.
Beskrivning av tjänsten - Receptionist
• Vi söker receptionist, heltid, för att arbeta i receptionen på Mästerhuset.
• Man arbetar med sedvanliga receptionsuppgifter med fokus på att ge en mycket professionell och hög service till hyresgästerna som sitter i huset samt deras besökande gäster.
• Skapa en god relation och kännedom om hyresgästerna i huset för att kunna ge en personlig och professionell service.
• Hantera ärenden från våra hyresgäster i vårt ärendehanteringssystem.
• Vana av att arbeta enligt etablerade processer och rutiner och själv bidra till förbättringar till hur vi ständigt kan förbättra vår service mot kunderna.
• Gott samarbete med kollegor inom övriga tjänsteområden inom ramen för vår leverans till kunden. Alltid vara en lagspelare i gruppen genom att kommunicera, men också agera i enlighet med Coors och Mästerhusets värderingar.
• Sträva efter att erhålla de mest nöjda hyresgästerna i Sverige.
Personprofil vi söker
En hög servicenivå och professionellt bemötande av kunden är av stor vikt i vår leverans. Du skall brinna för att ge en kvalitativ och hög service, vara engagerad och bidra till ett positivt arbetsklimat bland dina arbetskollegor samt drivas av att jobba med förbättringar i verksamheten. Som person är du utåtriktad och serviceinriktad ut i fingerspetsarna. Du är professionell i ditt agerande mot kund samt har en inställning att finna lösningar på problem snarare än att se hinder. Goda kunskaper i engelska, ytterligare språk är meriterande
Vår kund Pembroke
Pembroke Real Estate är en internationell fastighetsrådgivare som förvärvar, förvaltar och bygger attraktivt belägna kontorslokaler, bostäder och mixed use-fastigheter. Pembroke verkar på nyckelmarknader runt om i Europa, Nordamerika, Asien och Australien och har kontor i Boston, London, Stockholm, Sydney och Tokyo. Den stolthet som präglar verksamheten lyser även igenom i alla Pembrokes fastigheter och inkluderar ett starkt engagemang för miljön och leverans av högsta prestanda och kvalitet.
Varaktighet, arbetstid
Dagtid Varierar mellan kl.07.30-18.30
Publiceringsdatum2016-12-22ErsättningEfter kvalifikationer.
Friskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management
AdressCoor Service Management
Mäster Samuelsgatan
11144 Stockholm
KontorsadressMäster Samuelsgatan
Jobbnummer 3231278
Observera att sista ansökningsdag har passerat.