Receptionist Till Ett Internationellt Försäkringsbolag
Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i december. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett internationellt försäkringsbolag som har kontor runt om i hela världen. Företaget erbjuder sin kunder olika försäkrings- och återförsäkringslösningar. Företaget söker nu en social och serviceinriktad receptionist på deras huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Arbetsuppgifterna innebär främst att välkomna besökare, ansvara över kontorslokalerna, göra beställningar, kontakt med leverantörer och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. Arbetstiderna är måndag-fredag mellan klockan 9.00-16.00. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med nuvarande receptionist men samtidigt arbeta självständigt med egna arbetsuppgifter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2019-11-14Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som att:
• Ta emot och välkomna besökare
• Svara på inkommande samtal och mejl
• Ansvara över kontorslokalerna samt kök
• Hantera inköp och beställningar
• Kontakt med leverantörer
• Sköta olika administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 4955658
Observera att sista ansökningsdag har passerat.