Receptionist på heltid till bolag i centrala Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2021-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid till bolag i centrala Stockholm" (publicerad 2022-05-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-12-22Om tjänstenLockas du av att arbeta i en professionell miljö på ett företag som präglas av nytänk och entreprenörsanda? Som receptionist hos vår kund har du varierande arbetsuppgifter inom kontor och administration. Tjänsten är på heltid och du arbetar hos vår kund som har kontor i centrala Stockholm.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterViktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:
• Ta emot besökare, servera kaffe/te och utföra ärenden
• Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter
KvalifikationerVi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från serviceyrket med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt och är van vid att arbeta i olika system. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.
För att trivas som receptionist är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.
Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse, gärna omgående om du har möjlighet. Du blir anställd konsult på KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund i centrala Stockholm.
Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till
lisa.hagglund@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4614".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Lisa Hägglund
lisa.hagglund@kfx.se Jobbnummer 6204788
Observera att sista ansökningsdag har passerat.