Receptionist på 75% till en ideell insamlingsorganisation
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist. Tjänsten är på 75% med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist till vår kund som är en ideell organisation som samlar in pengar för att rädda liv. Bidragen kommer från både företag och privatpersoner och går till forskningsfinansiering, kunskapsspridning och påverkansarbete. På organisationen arbetar cirka 60 personer och kontoret är beläget centralt i Stockholm. Nu pågår det en omorganisation och därför söker kunden en receptionist på 75 % som ska arbeta i cirka 6 månader. Det finns dock stor chans för en förlängning efter omorganisationen om det känns rätt för båda parter. Du kommer att arbeta minst 6 timmar per dag och ha ett rullande schema måndag - fredag mellan 08.00-17.00. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2017-10-20ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Ta emot besökare och ansvara för växeln
• Posthantering och boka bud
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Förberedelse inför möten och konferenser
• Beställning av kontorsmaterial
• Administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet som receptionist
• Har en gymnasieutbildning
• Har god datorvana och kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är initiativtagande, självgående och strukturerad. Vidare är du prestigelös, lösningsorienterad och flexibel.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3759139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.