Receptionist med kontorsansvar till internationell kund i Götebo

Framtiden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du ordningssam och serviceminded? Vill du vara ansiktet utåt på ett internationellt företag? Då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist med kontorsansvar så kommer du ha en varierad roll och är ofta besökarens första möte. Arbetsuppgifter kan exempelvis innefatta:

• Ta emot besökare
• Förebereda lokaler inför möten
• Ansvara för att det är rent och snyggt på kontoret såsom i kök, övernattningslokal, toaletter och konferensrum
• Beställning/hämtning av material
• Fylla på kaffe, frukt etc.

Då arbetsuppgfiterna är varierande är det viktigt att du är flexibel och inte är rädd för att hjälpa till där behovet finns.

Om företaget
Vår kund arbetar med marinundersökningar inom mätning och bearbetar havsbotten för gas/oljeledningar där lösningar sker efter kunders behov. Företaget startade på 70-talet och är idag en väl etablerad aktör med internationell verksamhet. Kontor finns i Sverige, Norge samt England. På kontoret som är förlagt i Göteborgsområdet så arbetar ca 170 medarbetare och konsulter. Mer information om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav:
• Goda kunskaper i Engelska, tal och skrift.
• B-körkort.
• Förekommer ej i belastningsregistret

Vi söker dig som är positiv, prestigelös samt älskar att ge god service! Att vara ansvarstagande, självständig och ha hög integritet och samtidigt ha en hjälpsam grundinställning är andra viktiga egenskaper. Vidare behöver du vara flexibel och villig att hjälpa till där behovet finns då dina arbetsuppgifter kan variera.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: januari
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt gällande kollektivavtal

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 - 036 12 32
jesper.e@framtiden.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-12-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-07
Ange följande referens när du ansöker: 18423
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jesper Eriksson jesper.e@framtiden.com 0760- 36 12 32

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4495588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: