Receptionist med glimten i ögat och goda ledaregenskaper
Benify / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Är du en självgående person som söker ett arbete med stor variation? Vill du jobba på ett av Sveriges mest expansiva företag? Då kan detta vara tjänsten för dig!
På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig inte besvär!
OM TJÄNSTEN
Vi söker just nu en receptionist till vårt huvudkontor i Stockholm. I rollen som receptionist på Benify kommer du ha ett helhetsansvar över både reception och kontor. Detta innebär att du kommer arbeta med allt från direktkontakt med alla kollegor och besökare till att köpa in kontorsmaterial.
Som receptionist kommer du till exempel att:
• Ansvara för inköp till kontoret samt se till att våra leverantörer håller god kvalité till bästa pris.
• Ha huvudansvar för kontorets larmsystem och nyckelbrickor.
• Ta emot kunder och besökare.
• Ha övergripande ansvar över att kontor och reception underhålls och ser fräscht ut.
• Leda arbetet i receptionen både i Stockholm och Göteborg samt ansvara för uppföljningar med medarbetarna
I denna roll kommer du arbeta tillsammans med en annan kollega, där ni tillsammans arbetar för att ge förstklassig service, både internt och externt. Du kommer även agera teamleader över receptionen. Vi ser därför att du som söker har goda ledaregenskaper och gärna någon form av ledarskaperfarenhet, till exempel från idrotten. Dessutom gillar du att engagera och inspirera dina kollegor.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har:
• Minst en avslutad gymnasieutbildning.
• Erfarenhet av att arbeta med service sedan tidigare, gärna i en receptionist-roll.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Goda datakunskaper då du kommer använda dig av Office- paketet och Outlook flitigt.
• Arbetslivserfarenhet inom inköp och kundservice är meriterande.
Att bemöta kunder på ett trevligt och energifullt sätt samt att ha förmågan att ge god service även under stressiga situationer ser vi som en självklarhet. Vi ser därför att du som söker är mycket serviceinriktad och glad. Du kommer ha en självständig roll med många ansvarsområden och olika projekt igång samtidigt, varpå vi ser att du som person är självgående, initiativtagande och kreativ. Du har också hög stresstålighet och ser problem som uppstår som en kul utmaning. Arbetet kräver även god struktur och noggrannhet då olika typer av inköp, bokningar av resor etc. är vanligt förkommande arbetsuppgifter.
Start: så snart som möjligt/enligt överenskommelse
Omfattning: heltidsvikariat i minst 1 år
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Josefine Söderqvist
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
OM BENIFY
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-10-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify
AdressBenify
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2494517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.