Receptionist/kontorsassistent till Managementbolag
Carotte Staff AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Göteborg,
Mölndal,
Tjörn,
Uddevalla,
Falkenberg eller i
hela Sverige OM TJÄNSTEN
Carotte Staff söker för kunds räkning en erfaren, närvarande och professionell receptionist till en välrenommerad verksamhet.
Som en del av teamet kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa en hög servicenivå genom att välkomna besökare, hantera växeln och inkommande samtal, posthantering & fakturering, samt bistå besökare ochpersonal med eventuella frågor och överlag ansvara för den gemensamma trivseln.
Vi söker en person som är serviceorienterad, har förmågan att arbeta effektivt i varierande tempo och har en flexibel inställning till uppgifter. Vi tror att du som söker denna position har en öppen och välkomnande attityd med en förmåga att skapa positiva relationer till besökare och kollegor. Du är även en person som med lätthet ger ett professionellt bemötande och är tillmötesgående.
Som kontorsassistent/receptionist hos vår kund kommer du att ha en central roll i verksamheten. Du ansvarar för att receptionen alltid är bemannad under kontorstid, där du välkomnar besökare och ser till att deras behov tillgodoses.Du kommer att se till att ordningen på kontoret, inklusive konferensrum och kök, upprätthålls. I dina arbetsuppgifter ingår även att ansvara för inköp av kontorsmaterial och att ha en kontinuerlig dialog med våra leverantörer för att säkerställa att serviceavtal efterlevs. Vid behov hanterar du också leverantörsbyten.
Som stöd till ledningsgruppen hjälper du till med administrativa uppgifter, såsom att hantera kvitton och utlägg, samt att förbereda mötesmaterial och presentationer. Du kommer även att spela en viktig roll i planeringen och koordineringen av våra interna och externa event, inklusive friskvårdsarrangemang och kundaktiviteter. Dessutom sköter du bokning av resor, möten och konferensarrangemang.Slutligen ansvarar du för den operativa hanteringen av leverantörsfakturor och administrationen i vårt system Ascendo. Här säkerställer du att alla fakturor hanteras korrekt och att eventuella avvikelser åtgärdas i tid.
För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du hartidigare erfarenhet inom receptionist arbete, goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du bör också ha god datorvana, vara uppmärksam på detaljer och med lätthet kunna få ett helhetsgrepp över den dagliga verksamheten.
Du kommer att samarbeta med härliga, högpresterande kollegor i ett dynamiskt team samt arbeta i en stimulerande miljö som uppmuntrar teamarbete och kreativitet.
Dina arbetstider kommer att vara dagtider, måndag till fredag 7.30-16.30.
Anställningsform:Provanställning 6 månader därefter tillsvidareanställning. Du är anställd hos oss på Carotte staff och arbetar 100% hos vår kund.
Startdatum:9/9 eller enligt överenskommelse
OM CAROTTE
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.Välkommen med din ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta oss på
natalie@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)
Arbetsplats Carotte Staff
Kontakt Adam Ekenberg
adam@carotte.se 0766-110644 Jobbnummer 8858903
Observera att sista ansökningsdag har passerat.