Receptionist/Administratör på deltid till Falck Räddningskår
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2018-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/Administratör på deltid till Falck Räddningskår" (publicerad 2018-04-19) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Uppdraget:
Ryska Posten Bemanning söker nu en social och engagerad person som vill arbeta deltid som receptionist/administratör hos vår kund Falck Räddningskår. Företaget som är ett erkänt säkerhetsbolag har ett hundratal medarbetare och kontoret är beläget på Lidingö, 20 minuter från Stockholm central. Tjänsten är ett deltiduppdrag tillsvidare och du kommer primärt att arbeta måndag - fredag kl. 08.00-13.00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund Falck Räddningskår.
Publiceringsdatum2018-01-11Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta i en kombinerad roll som receptionist/telefonist och administratör. Din huvudsakliga uppgift är att besvara inkommande samtal samt arbeta med registrering och administration rörande försäkringsfrågor och skaderegleringar. Vidare har du hand om kontoret samt internservicen och ser till att allmänna utrymmen och konferensrum är iordning, rengör och fyller på kaffemaskiner och kontorsmaterial, sköter post - och budhantering, inköp av kontorsmaterial, förbereder och beställer fika, luncher m.m.
Om dig:
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från liknande arbete och som är van att arbeta administrativt under stort eget ansvar. Du är systemkunnig och tycker om att arbeta med hög service i kombination med administrativa uppgifter. Du talar samt skriver svenska och engelska flytande och har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du omhändertagande, hjälpsam, skärpt, noggrann och organiserad. Du brinner för service och tycker om att hitta på kreativa lösningar samt att alltid göra det lilla extra.
Övrig Information:
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3897341
Observera att sista ansökningsdag har passerat.