Randstad söker en ny medarbetare till Sales Support!
Randstad AB Västerås / Kontorsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Dina arbetsuppgifter
I ditt arbete som medarbetare på Sales Support hos vår kund kommer du att vara ansvarig för kontakter med kunder över hela världen. Du kommer att lösa problem och svara på frågor som kommer in till avdelningen, och för att kunna lösa utmaningarna så behöver du interagera med andra avdelningar för att kunna driva ärenden från start till mål. I många fall är det andra avdelningar som löser själva uppgiften men ägandeskapet och strukturen i processen är du ansvarig för.
Din bakgrund
Vi ser att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och har en Universitets- eller högskoleutbildning som givit dig ett analytiskt- och strukturerat tankesätt.
Dina egenskaper
Som person är du service minded, drivande, flexibel och strukturerad. Du tycker om och har erfarenhet av att koordinera projekt. Vi ser att du har god generell systemvana och har lätt för att lära dig nya verktyg. Har du dessutom arbetat mycket i SAP tidigare är det en stor fördel. Att du har mycket goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift, är en förutsättning. Har du andra språkkunskaper är det meriterande.
Tjänsten startar som en uthyrning till kunden som kan, på sikt, utvecklas till en fast tjänst hos kundföretaget.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Maria Frisk på tel. 021-470 24 20
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2012-10-16Arbetstider och omfattningDagtid/Heltid
ErsättningEnligt överenkommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Frisk, +46 21-4702420, +46 70-4317498
FöretagRandstad AB Västerås
AdressRandstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås
Jobbnummer 1367037
Observera att sista ansökningsdag har passerat.