Ramudden söker en arbetsledare till Karlstad
Ramudden AB / Byggjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ramudden AB i Karlstad,
Nacka,
Karlskoga,
Lekeberg,
Nora eller i
hela Sverige Ramudden skapar säkra arbetsplatser genom anpassade lösningar, med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den. Vi finns idag på ett 70-tal platser i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland och Kanada och omsätter runt 1,8 miljarder SEK per år och har ca 800 anställda.
Vi söker nu en arbetsledare till Karlstad. Karlstad ingår i Region Mitt tillsammans med orterna Eskilstuna, Linköping, Norrköping, Strängnäs, Västerås och Örebro.
OM TJÄNSTEN
Som arbetsledare stöttar du verksamheten med administrativa uppgifter och förvaltar våra kundkontakter för att skapa goda affärsrelationer. Du arbetsleder och hjälper till att planera och fördela arbetsuppgifter och resurser, såsom fordon, personal, bemanning och underentreprenörer tillsammans med depåchef.
Tillsammans med dina kollegor hjälper du våra kunder med deras behov av trafiklösningar via personliga möten, telefon- och mejlkontakt. Med hög serviceförmåga säkerställer du att kunden får rätt material och att allt faktureras. Du arbetar dagligen med vårt ordersystem och fakturering. Arbete med hantering av återlämnat material samt övrig lagerhantering kan förekomma.
Du kommer att arbeta både administrativt och med arbetsledning. Tjänsten är heltid, dagtid med placering i Karlstad. Vi arbetar som ett team där vi värdesätter flexibilitet, initiativtagande och noggrannhet. På Ramudden hjälps vi alla åt med det som behövs.
OM DIG
I rollen som arbetsledare hos oss får du stor användning av din förmåga att vara lösningsorienterad. Du trivs med att sätta kunden i fokus och har en utpräglad känsla för service. Du förväntas kunna överblicka flera saker samtidigt och vara bra på att organisera och prioritera ditt arbete. B-körkort, goda administrativa kunskaper samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet av arbetsledning är meriterande.
Du ser möjligheten att genom dina professionella och engagerade kollegor utvecklas inom området trafikanordningar som exempelvis produktkunskap och säkerhet.
Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper och social kompetens i denna rekrytering.
DETTA ERBJUDER VI DIG
Som vår nya kollega kan du se fram emot en framåtblickande företag med stor entreprenörsanda, en stark sammanhållning och en stabil arbetsplats. Vi vet att alla duktiga medarbetare är Ramuddens största tillgång. Därför satsar vi extra mycket på kompetensutveckling och fortbildning av alla i personalen. Vi har även en friskvårdssatsning som vi kallar "Passion for health" med fokus på att vi skall må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Som medarbetare på Ramudden kan du ta del av många olika förmåner inom hälsa, friskvård och fritid.
Läs mer på Passion For Health | Hälsa, friskvård & fritid (ramudden.se)
Rekrytering sker löpande, varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2022-10-20ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRamudden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ramudden AB (org.nr 556674-6730),
http://www.ramudden.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 7091841
Observera att sista ansökningsdag har passerat.