Pigg Administratör inom Målgruppsurval

Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
2011-03-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Pigg Administratör inom Målgruppsurval" (publicerad 2012-01-25) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Tillsammans med Nova Networks och Agentum ingår vi i Constellation Group. Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar.
Komet söker för kunds räkning en Administratör av Målgruppsurval. Vår kund är nordens ledande aktör inom direktmarknadsföring och kundrelationer, de har i dagsläget 85 anställda i Sverige som tillsammans står för en omsättning på över 200MSEK. Stockholmskontoret ligger centralt i ljusa lokaler, där ett öppet och positivt klimat råder med fokus på kunden. Det framgångsrika teamet i Stockholm behöver nu förstärkning av en administratör, om du är en noggrann person som trivs med utmanande administrativa uppgifter så kommer du att passa perfekt för tjänsten.
I rollen som Administratör av Målgruppsurval kommer du att i huvudsak stötta säljorganisationen med underlag till förfrågningar kring de tjänster som avdelningen Målgruppsurval & Kvalitet tillhandahåller.
Exempel på arbetsuppgifter är:
•        Genomföra antalsräkningar, med hjälp av verktyg utvecklade av kunden
•        Skriva offertunderlag
•        Vara problemlösare, kreativt bollplank och ge råd
•        Koordinera beställningar mellan IT-avdelningen som levererar och sälj som beställer
•        Specialiststöd i kundmöte
Tjänsten innebär kontakt med kundens hela sälj -och leveransorganisation. Dessutom har du en del externa kund- och leverantörskontakter i Sverige och inom övriga Europa.
Vi söker dig som är administrativt lagd och har ett öga för detaljer, du har en naturlig fallenhet för struktur och organisation samt en ansvarsfull inställning till arbete. Företaget är otroligt kundfokuserat, därför är det också viktigt att du har en känsla för service och har en prestigelös inställning.
Viktiga personliga egenskaper:
Det krävs att du är mycket noggrann, serviceminded och klarar av att hantera parallella uppgifter. Vi tror att du som söker tycker om att arbeta både självständigt och som en del av ett lag. Du bör ha lätt för att samarbeta med andra, ha en professionell attityd och hög arbetskapacitet. Du gillar problemlösning och utmaningar.
Särskilda färdigheter och kunskaper:
Du bör vara van användare av MS Office och ha minst 3 års erfarenhet av datorarbete. Du har gymnasieutbildning och gärna någon eftergymnasial utbildning. Då det inte finns några utbildningar som naturligt leder till detta yrke så kommer tjänsten att kräva en intern utbildningstid före start.
Vi tror du som söker trivs bra med att arbeta både självständigt och som en del av ett lag, du har en professionell inställning och en hög arbetskapacitet. Eftersom arbetet kan vara bitvis stressigt är det viktigt att du kan hålla huvudet kallt när du har mycket att göra. En god kunskap om Officepaketet och framförallt Excel är ett krav, du kommer generellt att lyckas bättre i rollen om du har en hög datamognad och en god förståelse för teknik. 
Vi erbjuder dig;
Du kommer att finna ett stabilt företag med hög lönsamhet och en mycket trivsam miljö. Frukost serveras dagligen och du kommer att arbeta i en engagerad arbetsgrupp. Företaget är lösningsorienterat och kräver mycket ansvarstagande av varje enskild medarbetare. 
Tjänsten börjar som en inhyrning, men för rätt person finns goda möjligheter till en direktanställning.

Publiceringsdatum
2011-03-25

Övrig information
Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av Direktmarknadsföring och arbete med olika databaser och hantering av datafiler. Tidigare erfarenhet av att arbeta i QlikView är meriterande.

Arbetstider och omfattning
Uppdraget ska tillsättas redan i början av April, ansökningar kommer att hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-KG, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
885893

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: