Orderhandläggare med erfarenhet av SAP till kund i Trollhättan
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lysekil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete där du får användning av din administrativa förmåga såväl som din kommunikativa sida? Vi på Adecco ger dig möjligheten till en spännande roll som orderhandläggare!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som orderhandläggare hos vår kund kommer du att arbeta med att ta emot order från utesäljare och i huvudsak registrera beställningar i Affärssystemet SAP, dra ut plocklistor, justera order utefter ändringar och uppdatera säljare om orderstatus. I rollen ingår mycket intern service, telefonkontakt och att föra dialog både med uteseäljare och servicetekniker ute på fält för att säkerställa att rätt information tar sig igenom hela flödet och i slutändan resulterar i en 100% nöjd kund. I rollen ingår även fakturering och kreditering.
Uppdraget är med start omgående och kommer inledningvis pågå under ett år. Arbetstiderna är på heltid dagtid med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund i Trollhättan.
Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter, som administratör och har god data- och telefonvana, kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du goda datakunskaper, framför allt i SAP samt har lätt för att lära dig nya system, så är detta tjänsten för dig. Med god erfarenhet av orderadministration, och en supporterande roll kan du göra ett uppskattat arbete hos vår kund. Du är en glad och framåt person som trivs bra med administrativa arbetsuppgifter och som gärna tar egna initiativ och kommer med idéer.
Din fallenhet för att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din förmåga se positivt på alla tänkbara situationer gör att du når stor framgång. Då tjänsten innebär mycket sociala kontakter är du serviceminded och har en god kommunikativ förmåga. Är du dessutom utåtriktad med en vilja hitta lösningar är denna tjänst för dig! Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdragen hos våra kunder.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/dagtid 08.00-16.30
Publiceringsdatum2015-09-17ErsättningEnligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Wrede (rekryteringsansvarig)31-7254552
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN
KontorsadressStorgatan 50, vån 2
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2433647
Observera att sista ansökningsdag har passerat.