Office Manager till internationellt mediebolag

Help at work / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Help at work

Vår kund
Till internationellt och väletablerat mediebolag söker vi nu en erfaren och servicefokuserad Office Manager.

Vår kund har nordiskt huvudkontor i Stockholm och sitter i mycket trevliga och fräscha lokaler strax söder om innerstan. Företaget erbjuder en fartfylld, positiv och ungdomlig miljö. Den nordiska verksamheten finns även representerad med mindre kontor i Helsingfors, Oslo och Köpenhamn.

Publiceringsdatum
2012-06-14

Arbetsuppgifter
Som Office Manager är det ditt ansvar att se till att administration och service kring kontoren i Norden fungerar på ett effektivt och tillfredställande sätt. Du kommer att ha budgetansvar för de kostnader som uppkommer kring driften. Som Office Manager kommer du även att ha personalansvar för receptionist samt kontorsassistenter.

Du kommer att ha det övergripande kontorsansvaret och dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att inkludera:

• Ansvar för inköp, leverantörskontakter samt avtalsförhandlingar.
• Administration kring mobiltelefoni.
• Ansvar för hyresavtal, samt förråd och parkeringar.
• Administration av företagsförsäkringar och övrig säkerhet.
• Ansvar för en god fysisk arbetsmiljö, inredning samt festaktiviteter.

Du kommer även att ansvara för att receptionen är bemannad och fungerar som den ska. Under semesterperioder eller sjukskrivningar innebär det att du själv arbetar i receptionen och det är därför viktigt att du som person är prestigelös, serviceminded och gillar att rycka in och hjälpa till där det behövs.

Profil
Vi söker dig som arbetar i en liknande roll idag. Det är mycket meriterande om du tidigare har haft såväl budget- som personalansvar.

Som person är du driven, ambitiös och strävar alltid efter att leverera över förväntan. Du är proaktiv och har ett bra öga för vad som behövs göras och när. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och tycker om att förbättra och effektivsera rådande arbetssätt. Det är även viktigt att du är självgående, initiativtagande med en stark ansvarskänsla.

Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag till ansvarig rekryterare på Help at Work, Ida Tegner.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-12
Ange följande referens när du ansöker: 260
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Help at work

Adress
Help at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1272930

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Help at work

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help at work: