Office Management Assistent med start omgående
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-04-11
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en positiv och engagerad person med god erfarenhet av service? Trivs du i en roll där du dagligen träffar många människor, i en fartfylld och dynamisk miljö? Vi söker dig som motiveras av att förmedla god service och som vill arbeta i en roll med varierade arbetsuppgifter.
Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Publiceringsdatum2025-04-11Om företagetVi berättar mer om företaget i en första intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som medarbetare inom kontorsservice blir du en viktig del av teamet som ansvarar för att säkerställa ett välfungerande och trivsamt huvudkontor. Du är en nyckelperson i det dagliga arbetet och ansvarar för att reception, konferensutrymmen, kontorsmiljö och servicefunktioner håller hög standard. Rollen innebär både praktiska och administrativa arbetsuppgifter samt ett brett samarbete - såväl internt med medarbetare på kontoret, Corporate Real Estate och Procurement, som externt med leverantörer och besökare.
Du arbetar proaktivt med att ta emot besökare, hantera bokningar av konferensrum, skapa inlogg till gästnätverk, beställa taxi och utföra löpande administrativt arbete. Du ansvarar för posthantering - att ta emot, sortera, paketera och skicka post och paket - samt ser till att kontorsutrymmen, pentryn och konferensrum är rena, påfyllda och representativa. Det ingår också att kontrollera och beställa kontorsmaterial, kaffe, frukt, samt hjälpa till med beställning och framdukning av luncher och fika. Vid behov gör du felanmälningar till fastighetsskötare eller leverantörer och kan även komma att stötta i övriga interna projekt.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Arbetslivserfarenhet från serviceyrke
Administrativ erfarenhet
God datorvana och kunskap i MS Office (erfarenhet av besökssystem etc. är meriterande)
Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen är du kundorienterad och har ett naturligt fokus på service och relationer. Genom ett proaktivt och driftigt arbetssätt tar du egna initiativ och löser problem innan de uppstår. Du arbetar strukturerat, har ett gott ordningssinne och klarar av att hålla flera bollar i luften samtidigt. Uthållighet är en av dina styrkor, och du ger inte upp i första taget. Du har dessutom hög integritet och agerar alltid på ett förtroendeingivande och ansvarsfullt sätt.
Övrig information
Start: Omgående Plats: Solna, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till
info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 9280184