Nyfiken och social problemlösare till Parakeys Customer Success-
Jerrie AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Parakey AB utvecklar och säljer en digital accessplattform där en smartphone används för att öppna låsta utrymmen såsom kontor, garage, lägenheter etc. En mobil nyckel distribueras digitalt via Parakeys accessplattform till användaren och tjänsten administreras via Parakeys webbportal eller via integration. Parakey har idag över 200 000 unika användare med möjligheten att öppnar låsta utrymmen med sina mobiler. Läs gärna mer på
www.parakey.co Parakey är ett snabbt växande PropTech-bolag som ser till att rätt person vid rätt tid har access till rätt låsta utrymme - med mobilen som nyckel. Då vår Customer Success Manager snart går på föräldraledighet behöver även vi tillökning till vårt team. Vi söker därför en social, nyfiken och driven problemlösare till vårt Customer Success-team i Göteborg. Tjänsten avser heltid och tillträde med fördel omgående. Du rapporterar till vår tf Customer Success Manager och utgår från vårt huvudkontor på Drottninggatan i centrala Göteborg.
Helhetsansvar för våra kunder
Att vara en del av Customer Success-teamet innebär ett helhetsansvar för våra kunder, allt från leverans och onboarding till support samt att erbjuda nya tjänster. Det är en varierande roll som är en av de viktigaste på Parakey, då vi på Customer Success jobbar mot ett ökat och mer effektivt användande av vår tjänst/produkt, att bibehålla minimal churn och vår höga kundnöjdhet samt att göra det lilla extra för våra kunder/ambassadörer.
Arbetsuppgifterna för rollen Customer Success på Parakey är varierande, alla lika viktiga för att leverera den bästa kundupplevelsen;
• Onboarding av nya kunder: genomgång av funktioner samt direktkontakt med kund för att säkerställa bästa möjliga uppstart.
• Support, för att säkerställa den bästa hjälpen och kundupplevelsen.
• Utbildning: genomföra utbildningar digitalt eller på plats hos kund.
• Samla feedback, för en kunddriven utveckling av nya funktioner och tjänster.
• Eftermarknadsbearbetning av befintliga kunder.
• Affärsutveckling mot kund: hitta digitala möjligheter och arbetssätt med Parakey hos kund.
Vem är vår nya kollega?
Du är en kommunikativ och energifylld "doer" som sporras av att vara med på en tillväxtresa utöver det vanliga, och bidra till att förändra en bransch. I vår snabbt föränderliga vardag är det viktigt att du är flexibel, har en prestigelös attityd, och ser det som självklart att hjälpa till där det behövs. För rätt person med rätt inställning finns goda möjligheter till personlig utveckling och utökat ansvar.
Vi tror också att du;
• Har gymnasial utbildning. Vidareutbildning inom IT, marknad och/eller ekonomi är meriterande.
• Har tidigare erfarenhet av sälj eller Customer Success/kundhantering/support.
• Pratar och skriver flytande svenska, då merparten av vår kundkommunikation sker på svenska.
• Har god förmåga i såväl tal som skrift även i engelska.
• Är en handlingskraftig och ansvarstagande lagspelare som finns där när det behövs.
• Gillar och ser värdet i ny teknik och digitala tjänster.
Har du erfarenhet av arbete inom fastighet eller IT ser vi det som ett plus i kanten.
Vad Parakey erbjuder dig
Parakey är ett växande företag med kontor på Drottninggatan i centrala Göteborg där vi månar om varandras välbefinnande i första hand. Flextid eller att jobba remote vid behov är inget problem, och goa kollegor och en härlig arbetsmiljö utlovas. Att du känner att du utmanas och utvecklas är såklart också viktigt för oss.
Som anställd hos Parakey tar du klivet in i ett engagerande uppdrag hos en trygg arbetsgivare med många stora bolag som kunder. Hos oss får du möjlighet till personaloptioner, tjänstepension, friskvårdsbidrag och vi rättar oss efter kollektivavtal.
I den här rekryteringen samarbetar Parakey med Jerrie. Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev på
www.jerrie.se senast den 19 september. Om du har frågor, kontakta Mia Roos 0723-28 22 53 eller Åse Torbjär Granath 076-338 87 97.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2021-08-30ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jerrie AB (org.nr 556881-2571)
Arbetsplats Jerrie
Jobbnummer 5929778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.