Nu söker vi fler kollegor till vår kundservice!

Stockholm, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic AB

Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice. Företaget är noterat på Euronext och har 100 000 anställda fördelade på 276 center i 51 länder. Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess. Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing. Se även www.teleperformance.com

Arbetet innebär att hantera kundärenden inkommande via telefon och e-mail. Din främsta uppgift är att med ett leende på läpparna lösa kundernas problem som bland annat kan handla om fakturafrågor, varuförsändelser och påminnelser. Du ska alltså vara både serviceinriktad samt lösningsfokuserad! Arbetet innebär även viss mån av administrering.

 På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen erbjuder dig. Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det. Du får även jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär.

 Du bör:
• vara en serviceinriktad problemlösare.

• vara strukturerad och noggrann och kanna hantera att arbeta med både siffror och människor.

• vara duktig på att kommunicera och handleda kunder på ett trevligt och pedagogiskt sätt.

• vara en van datoranvändare.

 Vidare kräver vi att du har fullgjort din gymnasieutbildning. Tidigare erfarenhet av arbete inom service samt erfarenhet av att handla på Internet är mycket meriterande men ej ett krav. Tyngdpunkten ligger på vem du är och vilken potential du har, ej på vad du tidigare har gjort.  I detta arbete är din positiva attityd ett av dina viktigaste verktyg! En nöjd kund är ett resultat av att du har utfört ditt arbete väl - därför motiveras du av just detta samt nöjer dig inte med mindre!

 Startdatum: 8e oktober. 

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2012-10-02

Arbetstider och omfattning
100% visstidsanställning till 2013-04-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-06
Ange följande referens när du ansöker: 2012/77
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Catrin Hagberg/Recruiter, 070-8111479

Facklig kontakt
Unionen, 08-6102204

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1354381

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: