Nu söker vi en erfaren lönehandläggare till kund i Solna

Randstad AB Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Randstad söker nu en lönehandläggare till vår kund i Solna. Detta startar som en längre inhyrning där det finns mycket goda möjligheter till en anställning hos kunden.

Dina arbetsuppgifter 
Du kommer vara del i ett löneteam om tre personer som gemensamt ansvarar för att administrera bolagets löner. Då rollen innebär en del kontakter inom organisationen ställs det krav på att du är en kommunikativ och serviceinriktad person. Arbetsuppgifterna består av löneadministration i Hogia. Det är meriterande om du även är van att administrera pensioner. 

Din bakgrund 
Vi söker dig som har god erfarenhet av löneadministration. Du har goda it-kunskaper och erfararenhet ifrån Hogia lön.

Dina egenskaper
Som person är du driven, strukturerad samt har en positiv inställning. Du genomför ditt arbete noggrant och ansvarsfullt och kan arbeta både självständigt och i grupp. Du är flexibel kan hålla många bollar i luften.

Uppdraget startar redan 1 oktober och förväntas pågå i minst sex månader. Stor möjlighet till anställning hos kund finns.

Om du har några frågor, kontakta anvsvarig rekryterare Maria Rosenberg på 08 693 94 34.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-09-13

Arbetstider och omfattning
Visstid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-26
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Rosenberg, 08 693 94 34, 070 431 74 10

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1339173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: