Norsktalande supportmedarbetare till Zinzino AB

Zinzino AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2014-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande supportmedarbetare till Zinzino AB" (publicerad 2015-09-18) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Zinzino AB i Göteborg, Karlstad eller i hela Sverige

Zinzino är ett av de snabbast växande direktförsäljningsbolagen i norra Europa, med försäljning i hela Norden och Baltikum.
Vi marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör, samt en produktlinje inom funktionell mat, Zinzino Food.
Vi erbjuder dig kvalitativa produkter där hälsa, miljö och en känsla av vardagslyx står i centrum. Sedan år 2005 är Zinzino generalagent för fransk-belgiska kaffehuset Rombouts och har sedan två år tillbaka ett samarbete med det norska bolaget BioActive Foods, leverantör av den unika oljan som är basingrediens i vår spännande produktlinje Zinzino Food.

Zinzino står för personliga, familjära kontakter mellan säljare och kund. Våra produkter återfinns inte i butiker och marknadsförs inte via tv-reklam eller tidningar. Istället är det ett säljnätverk av tusentals oberoende partners som via direktförsäljning kontaktar sina kunder och erbjuder produkterna i Zinzinos sortiment.

Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Aktietorgets handelsplats. Företaget har ett 50-tal anställda och omsättningen var 2013 255 MSEK, huvudkontoret finns i Västra Frölunda.

Zinzino växer så det knakar och Vi behöver förstärka vår norska avdelning. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service och support och som alltid sätter kunden i centrum! Tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.

Publiceringsdatum
2014-10-21

Dina arbetsuppgifter
Telefon och mailsupport till företagets norska kunder och återförsäljare och vid behov även stötta de övriga Nordiska länderna.
Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
Hantering av reklamationsärenden
Viss översättning kan förekomma

Kvalifikationer
Vi tror att du talar och skriver norska obehindrat. Språkkunskaper i de övriga Nordiska länderna är meriterande.

Vi önskar att du har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att jobba med kundtjänst eller support där du hanterat många av de till kundtjänst tillhörande arbetsuppgifter såsom bla fakturaärenden samt reklamationsärenden. Du skall hantera Officepaketet obehindrat.

Vem är du?
Du är en positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du är både effektiv och initiativrik. Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar danska eller något av de andra språken samt engelska är inget problem för dig.

Vad erbjuder vi dig?
Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.

Arbetstiderna är mån-fre kl. 8.00 till 17.00.

Tillsättning sker efter överenskommelse men vi jobbar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: malin.johansson@zinzino.com

Företag
Zinzino AB

Adress
Zinzino AB
Box 80
40121 Göteborg

Kontorsadress
Hulda Lindgrens gata 8
Göteborg
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7717150

Jobbnummer
2039171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Zinzino AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Zinzino AB: