Norsktalande Supportmedarbetare till Hogia i Stenungsund!
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stenungsund
2017-02-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande Supportmedarbetare till Hogia i Stenungsund!" (publicerad 2017-10-20) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stenungsund,
Orust,
Lilla Edet,
Tjörn,
Kungälv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stenungsund,
Orust,
Lilla Edet,
Tjörn,
Kungälv eller i
hela Sverige Är du redo för en utvecklande & ansvarsfull roll präglat av kundfokus? Har du tidigare erfarenhet av kundsupport och löneadministration? Då är tjänsten som Supportmedarbetare på Hogia något för dig!
Om Tjänsten
Hogia utökar och söker en säljande supportmedarbetare till ett av deras bolag i Hogia- gruppen. Verksamheten befinner sig idag i Oslo och bolagschefen arbetar på huvudkontoret i Stenungsund, där Hogia nu behöver sin nya medarbetare. För att passa in i teamet bör du ha stor drivkraftighet! Du bör även vara kreativ, orädd, säljande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv.
Utvecklingspotentialen hos Hogias medarbetare är otroligt bred och du kommer bl.a att få:
* En gedigen introduktion till alla interna administrativa system
* Utbildning av Norska regler, av produkten Hogia Lön och Teknisk kunskap
* Interna säljutbildningar
Kort sagt är Hogia mycket måna om att medarbetare skall kunna se en långsiktighet hos dom, därför kommer du i denna roll få en gedigen plan och möjlighet till stort ansvar på sikt!
Att arbeta som Supportmedarbetare kräver att du har ett driv och tycker det är kul med kundkontakt och försäljning. Du kommer att ha kontakt med kunder varje dag via telefon och mail. Du möter människor även internt för att samarbeta och driva arbetet framåt.
Om dig
Vi söker dig som behärskar Norska i både tal och skrift. Du har arbetat med någon form av försäljning och har erfarenhet av kundservice och löneadministration. Har du dessutom ett tekniskt intresse är detta ett bonus.
Du bör vara en social och trevlig person med säljfokus som gillar att ta ansvar för att kunderna ska bli rätt bemötta. En fördel är om du är pedagogisk och lugn samt kan hantera många system samtidigt. Ett gott tålamod behövs då man kan komma att behöva rycka in där det behövs!
Krav för tjänsten är:
* flytande Norska i både tal och skrift
* tidigare erfarenhet av löneadministration
* tidigare erfarenhet av försäljning
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Hogia har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 08:00-17:00
Publiceringsdatum2017-02-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Fahlström 031-725 45 08
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3309660
Observera att sista ansökningsdag har passerat.