Norsktalande reklamationshandläggare till Trademax
Temp-Team Sverige AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Helsingborg,
Landskrona,
Ängelholm,
Kävlinge,
Båstad eller i
hela Sverige Har du ett brinnande intresse i att överträffa kundens förväntningar? Trivs du i en roll som problemlösare med mycket kundkontakt? Då kan detta vara möjligheten för dig!
För Trademax räkning söker vi nu en positiv och serviceminded person som kommer arbeta som norsktalande handläggare på företagets leveransavdelning med huvudsak ärendehantering. Du får möjligheten att bli en del av ett ungt och modernt företag i tillväxt med drivna och engagerade kollegor på deras kontor i Helsingborg.
Företagspresentation
Möbel- och inredningsföretaget Trademax startade som ett litet familjeföretag 2008 och har sedan dess vuxit till att bli Nordens största möbelbutik på nätet. På åtta år har företaget gått från 2 till över 200 anställda, en omsättning på närmare en miljard och fler än 450 000 kunder. Förutom 10 fysiska butiker har Trademax e-handelsbutiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark och tillhör sedan 2013 den stora möbeldivisionen Bygghemma Group.
Tjänstebeskrivning
Som norsktalande handläggare på Trademax kommer du arbeta med inkommande ärendehantering som bland annat ångerköp, transportskador, fabrikationsfel och returordrar. Du kommer att arbeta med kanaler mot leverantörer, kunder och transportörer, både via mail och telefon. Du kommer att äga hela ärendekedjan från inkommande ärende till att ärendet anses löst. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta insamling av bilder och dokumentation, administrering returordrar, förhandling utefter verksamhetens riktlinjer och ärendebedömningar.
Tjänsten är på heltid och förlagd på dagtid, måndag till fredag 8-16.30. För rätt person finns väldigt goda utvecklingsmöjligheter och vidare kan rollen formas utefter dina erfarenheter och kompetenser.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är positiv, engagerad och noggrann. Vidare är du van vid att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att fatta snabba beslut. Du är en problemlösare och trivs i en roll med många kontaktytor. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller liknande ses detta som meriterande. Det som väger tyngst är att du har den rätta inställningen och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service.
Du har en fullgjord gymnasieutbildning och kan uttrycka dig väl på norska i såvä tal som skrift. Det är ett stort plus om du är teknisk sakkunnig och har goda IT-kunskaper.
Ansökan
Låter detta som en tjänst som skulle passa dig? Sök redan idag! Då vi har ett löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan slutdatum. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Sara Landgren på telefonnummer 040- 611 07 70.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-02-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 1553
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Landgren 040-611 07 70
FöretagTEMP-TEAM Sverige AB
AdressTEMP-TEAM Sverige AB
Nordstadstorget 6
41105 Göteborg
KontorsadressNordstadstorget 6
Jobbnummer 3940432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.