Norsktalande Customer Care till Klarna - heltid/deltid!
Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Klarna är Sveriges snabbväxare inom bank och finansiella tjänster. Våra tjänster finns hos närmare 5000 e-handelsföretag såsom Dustin, CDON och Webhallen. Utsett till årets företag 2007, delägt av investmentbolaget Öresund och med god vinst är Klarna ett företag att växa med. Sedan starten 2005 har vi växt till cirka 250 anställda - en snabbt ökande siffra. Vi är ett ungt och ambitiöst gäng som värderar kamratanda, kreativitet och genuin arbetsglädje. Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Klarna söker nu en norsktalande Customer Care-medarbetare till huvudkontoret i Stockholm. Arbetet är på heltid 1 juni-31 augusti 2010 och sedan på deltid i terminen.
Trivs du som bäst när du dagligen interagerar med nya människor och får kombinera detta med en service på en hög nivå? Då är du personen för oss!
Publiceringsdatum2010-03-31Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med ärendehantering för den norska marknaden inom Klarnas Customer Care. Du tar emot samtal från våra kunder och hjälper dem att lösa problem med bl.a. fakturor, varor som inte kommit, påminnelser och inkassoärenden. Med sunt förnuft gör du en värdering av ärendet, spårar problemet och hjälper Klarnas kunder till en lösning. Till stöd har du både team leaders och managers samt Klarnas utbildning för Customer Care. När Klarna nu expanderar på den norska marknaden kommer du att vara i främsta ledet när det gäller kontakten med våra kunder och du kommer att vara en tydlig representant för Klarna.
Vem är du?
Vi söker dig som är student på högskola eller universitet eller som precis har avslutat din gymnasieutbildning. Har du erfarenhet från callcenter sedan tidigare är det meriterande. Det är också bra om du har en grundläggande ekonomisk förståelse.
Att du är flytande i norska i tal och skrift är ett krav. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.
Vi förutsätter att du är kundfokuserad och att du kan prioritera rätt saker i stressiga situationer. Noggrannhet, strukturerad och ett starkt driv att ge den bästa servicen är andra saker om beskriver dig.
Vi erbjuder
Klarna erbjuder möjligheten att arbeta inom ett ungt och expansivt företag. Du ges även chans att lära dig mer om andra områden i vår verksamhet. Förutom detta lovar vi en glad och livlig arbetsplats som kommer att ge dig chansen att träffa mängder av lysande personligheter som ser vikten av en rolig och stimulerande vardag!
Intresserad?
Sista dag att ansöka är 30 april 2010, urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas innan utsatt datum
Kontaktperson: Susanna Edler, HR – recruitment,
susanna.edler@klarna.comAll rekryteringshjälp undanbedes!
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-04-30
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSusanna Edler
FöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm
Jobbnummer 619611
Observera att sista ansökningsdag har passerat.