Norskspråkig till årets e-handlares kundtjänst
Capile AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capile AB i Stockholm,
Solna,
Tyresö,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige CAPILE AB erbjuder sedan starten 2002 tjänster inom områdena ekonomi, administration och personal. Vi utför våra tjänster i egna lokaler och/eller på plats hos kund. Våra kunder och uppdragsgivare finns representerade inom många olika branscher.
LensOn bedriver e-handel av kontaktlinser och tillbehör via
www.lenson.com. Företaget blev nyligen utsett till årets E-handlare i Pricerunners stora konsumenttest. Vi konkurrerar med en hög servicenivå, låga priser och snabb hemleverans. På 3 år har företaget växt kraftigt och tagit synliga marknadsandelar i Sverige och expanderar nu i Norden och övriga Europa.
Vi söker nu en duktig och servicemedveten medarbetare till vår kundtjänst. Kundtjänsten består av 4-5 personer som gemensamt hanterar kundärenden via telefon och e-post. Kontor och lager är beläget i centrala Stockholm.
I kundtjänstrollen ansvarar du för din geografiska marknad, i detta fall Norge. Du har gärna tidigare erfarenhet från ett serviceyrke och du ska kunna ge våra kunder en snabb och bra service via telefon och e-post. Rollen förutsätter att du kan tala och skriva norska obehindrat samt förstår svenska.
Kundtjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kundkontakt via telefon och e-post
Hantera leverantörsbeställningar
Hantering av kundordrar samt uppföljning av returer & reklamationer
Vara delaktig i framtagandet av norska texter för produkter, kampanjer samt övrig marknadsföring
Publiceringsdatum2008-08-18KvalifikationerDu har tidigare erfarenhet av serviceyrket och förstår värdet av nöjda kunder. Du har datorvana och hanterar Officepaketet utan problem. Du har goda språkkunskaper i norska, svenska och engelska. Det är bra om du själv är kontaktlinsbärare eller har erfarenhet av det, dock ej krav.
Personliga kvalifikationer:
Du är nyfiken och engagerad samt en bra problemlösare. Du har en utpräglad känsla för service och föredrar ett arbete med tempo och variation. Vi är ett ungt företag i en bransch i förändring och agerar snabbt på nya förutsättningar. Detta ställer höga krav på att du är flexibel och benägen att hela tiden förbättra och se möjligheter.
Utvecklingsmöjligheter
För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget samt andra verksamheter som planeras inom ramen för bolaget.
TillträdeOmgående, eller enligt avtal.
Så ansöker duRekryteringen hanteras av Capile AB. Frågor besvaras av Lena Wärmé på 070-424 81 62. Maila ansökan tillsammans med CV, referenser och löneanspråk till
jobb@capile.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid tills vidare med 6 månaders provanställning
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 221
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@capile.seKontaktLena Wärmé, 08-505 314 00 (Telefon),
lena.warme@capile.sePål Stålnacke, 08-505 314 00,
pal.stalnacke@capile.seFöretagCAPILE AB
AdressCAPILE AB
Gyllenborgsgatan 4
11243 Stockholm
KontorsadressGyllenborgsgatan 4
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-505 314 00
Faxnummer: 08-505 314 09
E-postadress:
info@capile.se Jobbnummer 288915
Observera att sista ansökningsdag har passerat.