Nordisktalande kundtjänstmedarbetare till globalt företag

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-12-14

Företaget
Det här är en amerikansk väletablerad koncern som fokuserar på integrerade post- och dokumentlösningar. Företaget grundades 1920 och finns över hela världen med cirka 30 000 anställda. Här sitter du i fina lokaler i Sollentuna på det svenska huvudkontoret. Detta är ett globalt företag vilket innebär möjligheter till många internationella kontakter och atmosfären präglas av ett stort engagemang från medarbetarna.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstagent kommer du att ta emot inkommande samtal från företagskunder som har hyresavtal för företagets maskiner. Du arbetar i ett nordiskt team i en global miljö och har kontakt med företagets nordisktalande kunder per telefon. Arbetsfördelningen är cirka 80 % inkommande samtal och 20 % administration. På avdelningen är det totalt elva stycken kundtjänstagenter, som du har ett tätt samarbete med.

Du arbetar inledningsvis som konsult via Bravura, med chanser till förlängning.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet: Tidigare servicerelaterat arbete
Programvaror/verktyg: Microsoft Officepaketet
Meriterande: Tidigare erfarenhet från kundtjänst eller med telefonen som arbetsverktyg
Språk: Norska alternativt danska, förståelse i tal och skrift

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare tror vi att du är en lösningsorienterad person med en positiv inställning till att ta dig an de inkommande ärende. På så vis är du en serviceinriktad medarbetare. Då det är ett högt tryck från företagets kunder är det viktigt att du inte låter det få en negativ inverkan på ditt arbete och du är således stresstålig. Då dina insatser påverkar teamet i stort så är det viktigt att du är en lagspelare och tycker om ett nära samarbete med dina kollegor.

Övrig information:

Start: Januari 2016 eller snarast med hänsyn till ev. uppsägningstid
Plats: Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050
Arbetstider: 08.00-16.30. 37,5 h/vecka

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: nordisktalande, norsk, dansk, kundtjänst, kundservice, service, heltid, utvecklingsmöjligheter

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magdalena Klasson 08-40024050 magdalena.klasson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2575526

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: