Nelly.com söker passionerade medarbetare till kundservice
Qliro Group / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro Group i Borås,
Falkenberg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Qliro Group Services är en del av Qliro Group koncernen och är en aktör inom bemanning och rekrytering som hyr ut kompetent och kvalificerad personal inom ett flertal områden såsom logistik och kundservice. Qliro Groups vision är att vara en ledande aktör inom samtliga e-handelssegment där bolaget är verksamt genom att erbjuda de bästa internetbutikerna med de attraktivaste produktutbuden.
Brinner du för service och vill jobba för en av Nordens mest välkända modeåterförsäljare? Älskar du att alltid göra det där lilla extra för dina kunder? Då är du den person vi söker!
Publiceringsdatum2016-01-20Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består främst i att ge Nelly.com's kunder den bästa tänkbara servicen via chatt, mejl och telefon, men även administrativa uppgifter förekommer. Du kommer att arbeta tillsammans med andra positiva, driftiga och passionerade medarbetare. Kunderna finns i hela norden och vi söker särskilt dig som kan danska, finska och norska både i tal och i skrift. Om du inte behärskar något av dessa språk så är du också välkommen att söka, men arbete kan i så fall komma att vara aktuellt först under senare delen av våren.
Arbetstiderna är varierande, vilket innebär att även kvällar och helger förekommer. Du kommer att vara anställd hos Qliro Group Services AB på minst 32 h/vecka med möjlighet till heltid. Du kommer att vara uthyrd som konsult till Nelly.com med förhoppning om vidare anställning hos Nelly.com. Lön enligt avtal (Unionen).
Din Profil
För att passa in på denna tjänst ska du vara mycket kund- och servicefokuserad samt vara flink i fingrarna. Som kundservicemedarbetare kommer du att agera som företagets ansikte utåt och du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar. Det är din uppgift att vara lyhörd och skapa en förståelse för mindre nöjda kunder för att hitta en passande lösning. Du har med fördel erfarenhet av liknande arbete inom service, men det viktigaste är att du har en driftig och resultatinriktad inställning där du självsäkert kan ansvara för flera processer samtidigt. Din förmåga att styra ett samtal och en chatt, din goda datakunskap och att du talar samt skriver svenska och engelska obehindrat ger dig goda förutsättningar att lyckas. Att arbeta noggrant och strukturerat ligger i din natur och därmed försöker du alltid lösa kundens ärende vid första kontakten. Egenskaper som flexibel, ansvarsfull, stor drivkraft och engagemang är uppskattade. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Andra kunskaper som krävs för uppdraget:
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• Goda kunskaper i svenska och ytterligare ett nordiskt språk
• God datorvana i PC-miljö
• Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet
Stämmer allt detta in på dig, sök tjänsten redan idag! Tillsättning sker löpande så var snabb med din ansökan! Skicka din ansökan med CV och personligt brev till:
jobb@qgs.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro Group
AdressQliro Group
Lundbygatan 1 50630 Borås
50630 Borås
KontorsadressLundbygatan 1 50630 Borås
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2625976
Observera att sista ansökningsdag har passerat.