Medarbetare till Teknisk Support som brinner för service och för
Com Hem / Kontorsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Com Hem i Sundsvall,
Härnösand,
Örnsköldsvik,
Stockholm eller i
hela Sverige Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv,bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,78 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 900 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information se på
www.comhem.seKundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Verksamheten omfattar cirka 700 personer varav 500 i
Härnösand och 200 i Örnsköldsvik. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna
trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.
Nu etablerar vi ett nytt kundservicecenter mitt i centrala Sundsvall. I samband med detta söker vi medarbetare som brinner för service, support och försäljning och som vill växa med oss i en expansiv
bransch.
Vi erbjuder dig;
• Stimulerande jobb med härlig teamkänsla
• Ett coachande och närvarande ledarskap
• Gedigen grundutbildning samt kontinuerlig utbildning för att behålla och utveckla goda kunskaper
• Goda förmåner
• Stora möjligheter till bonus,provision och karriärutveckling!
Publiceringsdatum2014-02-07Dina arbetsuppgifterSom kommunikatör inom teknisk support hanterar du samtal om våra produkter och tjänster inom TV och Bredband. Förutom att ge support till våra kunder arbetar du även med aktiv försäljning i samtalen.Du arbetar mot tydligt uppsatta mål inom kvalité, försäljning och kundnöjdhet, vilka följs upp kontinuerligt.
Grundläggande Kvalifikationer
• Godkända gymnasiebetyg
• Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
• Kan arbeta kvällar och helger
Det är meriterande om du har erfarenhet av teknisk problemlösning, kundservice och/eller försäljning. Du har ett stort tekniskt intresse, god systemförståelse och kan på ett pedagogiskt sätt förklara lösningar till våra kunder. Du är tydlig i din kommunikation och lyhörd för kundens behov. Du stimuleras av att arbeta i en resultatinriktad miljö.
Du kommer att arbeta schemalagt tillsammans med ditt team under varierande arbetstider. Vi har öppet vardagar 8-21 och helger 9-18.
Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning som övergår i tillsvidareanställning.
Anställningen inleds med en gedigen grundutbildning på heltid med start den 7 april.
Utbildningen är en kombination av teori och praktik och leder till bästa möjliga utgångspunkt för fortsatt arbete på Com Hems olika supportavdelningar.
KontaktVid frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta HR, Eva-Lisa Söderhäll eller Zara Löfman på 08-553 630 00.
Urval sker löpande. Som en del i rekryteringsprocessen ingår webbaserade tester som skickas till dig via mail när
du söker tjänsten. OBS! Sista ansökningsdag är den 27 februari.
Välkommen med din ansökan!
Facklig kontaktSeko: Nick Fortgens,
nick.fortgens@comhem.comUnionen: Magnus Hansson,
unionen.harnosand@comhem.comArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCom Hem
AdressCom Hem
Box 8093
10420 Stockholm
Jobbnummer 1774033
Observera att sista ansökningsdag har passerat.