Medarbetare till Kundcenter för Folkbildning, Göteborg
Folkuniversitetet / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Folkuniversitetet i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Medarbetare till Kundcenter för Folkbildning, Göteborg
Folkuniversitetets folkbildningsverksamhet i region Väst erbjuder kurser, längre utbildningar och föreläsningar inom områden som språk, ekonomi, kommunikation, skrivande, hälsa och hållbar utveckling. Vi är också testcenter för IELTS, Cambridge ESOL och Swedex. Nu söker vi medarbetare till vår kundcenterfunktion. Sista ansökningsdag 17 juni.
Är du genuint intresserad av kundservice och att jobba i team? Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete i en kreativ miljö där vi har stort fokus på service och att utveckla verksamhetens processer och metoder.
Tjänsten
Som medarbetare i vårt kundcenter är du ofta den person våra kunder, interna som externa, möter i första hand. God service och ett kundorienterat arbetssätt är därför viktiga delar i ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att arbeta i team.
Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kundcentret hanterar samtliga kursanmälningar, ger studierådgivning och marknadsför hela vårt kursutbud. Du ska därför hålla dig informerad om anmälningslägen, händelser och verksamheten i stort Du möter våra kunder främst genom telefon, men även via mail Du arbetar tillsammans med övriga kollegor för ett utvecklat kundcenter Din arbetsuppgifter är omväxlande och styrs av verksamhetens behov
Din kompetens och bakgrund
Vi söker dig som har ett kundorienterat arbetssätt och förmåga att hantera en händelserik miljö. Du förväntas kunna arbeta självständigt och på ett strukturerat vis prioritera bland arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är lösningsfokuserad, initiativrik samt har ett intresse för att utveckla och förbättra det dagliga arbetet.
Vi söker dig som har lämplig utbildning och/eller erfarenhet inom service och administration och du ska ha god digital kompetens. Du bör vara allmänbildad och ha intresse för bildning och kultur, samt ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande. Vi förutsätter också att du delar vår syn på människors lika värde och rätt till kunskap.
Anställningsform
Anställningen är ett vikariat till och med 31 december 2018 med start omgående.
Ansökan
Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast 2018-06-17 via vår e-rekrytering. Vi undanber oss att du lämnar referenser i din ansökan. Vi kommer istället att efterfråga referenser i ett senare skede. Vi behandlar inkomna ansökningar löpande.
För mer information och frågor
Karin Nylén (Regionchef Folkbildning)
karin.nylen@folkuniversitetet.se Fackliga representanter
Ing-Marie Blomström (Unionen) 031-10 65 41,
im.blomstrom@folkuniversitetet.se Nicklas Lann Hagberg (SACO) 031-10 65 63,
nicklas.hagberg@folkuniversitetet.se Om Folkuniversitetet Sverige
Folkuniversitetet är ett studieförbund som bedriver folkbildning och vuxenutbildning på ett 40-tal orter i Sverige. Vi är bildade av de fem stiftelserna Kursverksamheten vid Stockholms, Uppsala, Göteborgs, Lunds respektive Umeå universitetet. Folkuniversitetet är fristående från politiska, religiösa och fackliga intressen. Vår idé är att genom kunskap och skapande ge människor förutsättningar för ett rikare liv!
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse T.o.m. 2018-12-31
Publiceringsdatum2018-06-01ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Nylén
FöretagFolkuniversitetet
AdressFolkuniversitetet
Box 2542
40317 Göteborg
KontorsadressBox 2542
Jobbnummer 4180870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.